W sierpniu do zespołu agencji social media Think Kong dołączyła Magdalena Rzeszuto, obejmując stanowisko Social Media Managera. Do jej obowiązków należy realizacja działań m.in. dla Coca-Cola Journey, PZU S.A. oraz Hasco-Lek.
Magda ma ponad 5-letnie doświadczenie w branży. Dotychczas związana była z Dentsu Aegis Network. Jako Account Manager w Isobar Poland odpowiadała za działania digital, tworzyła komunikację w social mediach i realizowała kampanie dla kluczowych klientów m.in. dla Ferrero Polska, Smyk S.A., Sanofi czy Saeco. Wcześniej prowadziła działania z zakresu public relations w agencji FleishmanHillard.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Magda jest absolwentką Animacji Kultury Uniwersytetu Zielonogórskiego.