TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza ogólnopolska urodzinowa kampania MAKRO Polska

Rozpoczyna się kampania promująca 23. urodziny sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Ambasadorem akcji jest Michel Moran – znany i lubiany szef kuchni, który pojawi się na billboardach w całej Polsce. Zaplanowano także kampanię reklamową w radiu, w Internecie i mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-08-30

W ramach urodzin MAKRO Polska przygotowało dla klientów atrakcyjne konkursy, rabaty i niespodzianki.

23-lecie MAKRO w Polsce obchodzone jest pod hasłem „Urodziny ze smakiem”. Twarzą kampanii został Michel Moran, znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN. Celem kampanii jest podziękowanie klientom za ich wieloletnią lojalność i zachęcenie do wspólnego świętowania.

Akcja komunikująca 23-lecie MAKRO w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania online, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki.

Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem kampanii jest podziękowanie wszystkim naszym klientom za ich lojalność, zaangażowanie i bycie z nami od 23 lat. To z myślą o nich nieustannie wprowadzamy nowe digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne i nowoczesne systemy zamówień. Pokazujemy, że MAKRO jest partnerem w biznesie, otwartym na innowacje – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Między 29 sierpnia a 23 października na klientów sieci hurtowni będą czekać atrakcyjne promocje, konkursy i rabaty. MAKRO Polska przygotowało specjalną ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody Skoda Fabia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je oni wymieniać na atrakcyjne rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne. To najbardziej obszerna oferta Punktomanii w historii MAKRO Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o ofercie produktowej, konkursach, promocjach i Punktomanii można znaleźć na: www.makro.pl oraz www.makro-bonusy.pl.