Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Rusza ogólnopolska urodzinowa kampania MAKRO Polska

Rozpoczyna się kampania promująca 23. urodziny sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Ambasadorem akcji jest Michel Moran – znany i lubiany szef kuchni, który pojawi się na billboardach w całej Polsce. Zaplanowano także kampanię reklamową w radiu, w Internecie i mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-08-30

W ramach urodzin MAKRO Polska przygotowało dla klientów atrakcyjne konkursy, rabaty i niespodzianki.

23-lecie MAKRO w Polsce obchodzone jest pod hasłem „Urodziny ze smakiem”. Twarzą kampanii został Michel Moran, znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN. Celem kampanii jest podziękowanie klientom za ich wieloletnią lojalność i zachęcenie do wspólnego świętowania.

Akcja komunikująca 23-lecie MAKRO w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania online, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki.

Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem kampanii jest podziękowanie wszystkim naszym klientom za ich lojalność, zaangażowanie i bycie z nami od 23 lat. To z myślą o nich nieustannie wprowadzamy nowe digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne i nowoczesne systemy zamówień. Pokazujemy, że MAKRO jest partnerem w biznesie, otwartym na innowacje – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

Między 29 sierpnia a 23 października na klientów sieci hurtowni będą czekać atrakcyjne promocje, konkursy i rabaty. MAKRO Polska przygotowało specjalną ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej, francuskiej, hiszpańskiej i greckiej. Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody Skoda Fabia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co więcej, z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je oni wymieniać na atrakcyjne rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne. To najbardziej obszerna oferta Punktomanii w historii MAKRO Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o ofercie produktowej, konkursach, promocjach i Punktomanii można znaleźć na: www.makro.pl oraz www.makro-bonusy.pl.