TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polski e-commerce podbija Czechy – QuartiCON.com otwiera oddział w Pradze

Po roku obecności na czeskim rynku QuartiCON.com – firma, która stworzyła autorski silnik rekomendacji dla e-commerce – otwiera biuro w Pradze. Spółka współpracuje aktualnie w Czechach z 35 klientami, między innymi z branży muzycznej, fashion i wydawniczej. W najbliższych miesiącach, planuje...
O autorze
1 min czytania 2017-09-01

…stać się kluczowym graczem w zakresie e-commerce na czeskim rynku.

Silnik QuartiCON.com generuje w sklepach internetowych średnio 12% więcej sprzedaży miesięcznie. Wyświetla klientom ramki rekomendacji produktów, których zawartość jest dopasowana do ich konkretnych i aktualnych potrzeb. Rozwiązanie bazuje na sztucznej inteligencji, która dzięki algorytmom bada w czasie rzeczywistym dokładnie zachowanie kupujących. W praktyce oznacza to na przykład, że jeśli klient właśnie ogląda jakiś produkt i ma zamiar go kupić, system wygeneruje automatycznie inne propozycje.

– Wykorzystujemy moc big data i sztucznej inteligencji do usprawnienia procesu zakupowego. Widzimy, że to działa i przynosi realne korzyści klientom na całym świecie. Przygotowywane przez nas ramki rekomendacji, które wyglądają tak samo jak strona konkretnego sklepu, wzbudzają impuls zakupowy i ponownie angażują konsumenta. Badania pokazują, że dzięki silnikowi QuartiCON.com średnio co 8 kupujący dodaje do koszyka kolejny produkt. A co najważniejsze – nasze rozwiązanie nie wymaga żadnych skomplikowanych działań ze strony właściciela sklepu, co klienci bardzo doceniają – mówi Paweł Wyborski, CEO w QuartiCON.com

QuartiCON.com od roku współpracuje z czeskimi firmami. Obecnie ma w Czechach 35 klientów, 10 kolejnych jest w fazie testowania silnika rekomendacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy przygotowani do ekspansji na europejskim rynku. Mamy partnerów w krajach bałtyckich, a klienci z Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Hiszpanii i Portugalii są w trakcie testowania naszego silnika. W Czechach natomiast udało nam się zanotować największy udział w rynku rozwiązań z zakresu systemów personalizacji. To dla nas ważny i perspektywiczny kraj, a nowo otwarte biuro i zatrudniony zespół handlowców pozwolą nam zapewnić aktualnym i przyszłym klientom jeszcze lepsze wsparcie – mówi Dariusz Knyziak, COO w QuartiCON.com

Do wsparcia sprzedaży system QuartiCON.com wykorzystują znane, globalne marki m.in.: Leroy Merlin, Decathlon, Tous, Quiosque, Yves Rocher, Topsecret, Sizeer, Timberland, Topmall, Black Red White, Ombre, Primamoda, Denley, Eurofirany.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Siedziba w Czechach to pierwszy zagraniczny oddział QuartiCON.com. Firma prowadzi już zaawansowane działania zmierzające do otwarcia kolejnych biur w innych krajach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się