Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Uber kontynuuje inwestycje na polskim rynku i lokuje swoje zewnętrzne centrum wsparcia biznesowego w Lublinie

Firma technologiczna Uber, twórca popularnej aplikacji mobilnej do zamawiania bezpiecznych, niedrogich i wygodnych przejazdów dalej inwestuje na polskim rynku. Uber otwiera zewnętrzne centrum wsparcia biznesowego w Lublinie.
O autorze
2 min czytania 2017-09-04

Lubelskie centrum prowadzi już działalność operacyjną i wspiera część procesów biznesowych Ubera w Polsce. Inwestycja, otwarta we współpracy z partnerem zewnętrznym, który pozostaje anonimowy ze względu na warunki umowy, zatrudnia już prawie 40 konsultantów – przede wszystkim absolwentów lubelskich uczelni i studentów ostatnich lat. Zespół wspierający Ubera realizuje zadania związane m. in. z systemowym rozwiązywaniem problemów pasażerów, ułatwianiem pracy kierowcom, kwestiami technicznymi czy logistycznymi.

Jak komentuje inwestycję dr Mariusz Sagan, Dyrektor Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Lublin -Ostatnie lata były wyjątkowo dobre dla lubelskiego sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Dziś w Lublinie działa ponad 70 firm z tej branży. Tylko w 2016 r. lubelski rynek poszerzył się o 9 kolejnych przedsiębiorstw. W 2015 r. sektor ten zatrudniał ponad 6,4 tys. pracowników, obecnie jest ich już ponad 7,6 tys. Dyrektor Sagan zwraca także uwagę na potencjał rozwoju sektora na Lubelszczyźnie -Firmom z branży BSS Lublin oferuje 47 nowoczesnych budynków biurowych o łącznej powierzchni użytkowej niemal 180 tys. m2, a kolejne 110 tys. jest w budowie i przygotowaniu. Dlatego cieszy nas obecność w Lublinie kolejnej globalnej firmy z sektora usług i zainteresowanie inwestowaniem w Lublinie innowacyjnych firm technologicznych. To potwierdzenie biznesowego potencjału miasta oraz jakości kapitału ludzkiego jako decydującego czynnika wyboru inwestorów z tej branży.

Nowe centrum wsparcia biznesowego Ubera jest już kolejną, po otwartym we wrześniu 2016 roku w Krakowie Centrum Usług Biznesowych, inwestycją Ubera na polskim rynku. Lokalizacja nowej inwestycji w Polsce ma strategiczne znaczenie dla rozwoju firmy w obszarze Europy Środkowej i Wschodniej. -Polska jest dla nas trzecim największym rynkiem w Europie – tuż po Wielkiej Brytanii i Francji. Ponad milion użytkowników aplikacji w Polsce oraz kilka tysięcy kierowców świadczy zarówno o otwartości Polaków na technologiczne innowacje, jak również o korzyściach, jakie Uber niesie polskim miastom. – stwierdził Robbie Khazzam, Dyrektor Generalny Ubera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Khazzam podkreślił również, że decyzja o wyborze Lublina jako lokalizacji nowego centrum wsparcia biznesowego została poparta wieloetapową analizą: -Kluczowe dla właściwego funkcjonowania działalności nowego centrum jest zatrudnienie zdolnych i dobrze wykształconych agentów. Wiemy, że Lublin, miasto akademickie mieszczące wiele renomowanych uczelni, będzie miejscem, w którym nasi partnerzy znajdą osoby odpowiadające swoim potrzebom.

Tony Housh, Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która udzieliła wsparcia inwestycji stwierdził, że decyzja o podtrzymaniu zaangażowania inwestycyjnego Ubera w Polsce południowo-wschodniej wpisuje się w długofalowy trend rozwoju amerykańskich inwestycji. -Lublin to doskonała lokalizacja dla centrum Ubera – firma odnajdzie tu świetnie wykształconych ludzi, a absolwenci znakomitych lokalnych uczelni – bardzo dobre miejsca pracy. Nie tylko Uber dostrzegł potencjał regionu. W całej południowo-wschodniej Polsce amerykańskie przedsiębiorstwa inwestują w centra usług biznesowych, zakłady produkcji helikopterów, silników lotniczych i śmigieł, elementów samochodowych, opakowań i dystrybucji. Spodziewam się, że ten trend będzie kontynuowany.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj