TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Drożdż PO Redaktor Naczelnej ELLE

Od 1 października 2017 roku Marta Drożdż (ex. Rudowicz) podejmie się rozwijania strategii ELLE w Polsce (jako PO redaktora naczelnego). Monika Stukonis, która przez ostatnie 5 lat szefowała magazynowi, zdecydowała się na nowe wyzwania zawodowe.
O autorze
1 min czytania 2017-09-05

ELLE to najdynamiczniej rozwijająca się marka wśród mediów związanych z modą i urodą na świecie, także w aspekcie digitalowym. W tym roku Burda International Poland kontynuuje prace nad rozwojem jej ekosystemu w Polsce, wzmacniając zarówno obszar fashion, jak i inwestując w transformację digitalową.

Bardzo dziękuję Monice Stukonis za pasję i serce, które włożyła w budowanie siły marki ELLE w Polsce. To dzięki niej nasz magazyn jest jednym z najważniejszych graczy na rynku luksusowych magazynów kobiecych, zarówno w obszarze printu, jak i digital – powiedziała Edyta Pudłowska Dyrektor Zarządzająca Segmentem Luxury & Special Interest.

Marta Drożdż pracuje w ELLE od 9 lat. Z prasą kobiecą związana jest od 1998 roku. Pracowała w Cosmopolitan, wprowadzała na rynek Glamour. W 2008 dołączyła do zespołu ELLE, jako szef działu urody, od 2 lat jest również zastępcą redaktor naczelnej. Po godzinach biega i przygotowuje się do kolejnego maratonu. Nałogowo podróżuje. Uwielbia Paryż i Nowy Jork.

Marka ELLE jest obecna na 46 rynkach, z sukcesem łączy świat papieru z nowymi kanałami digital. W Polsce magazyn ELLE co miesiąc dociera do grupy ponad 500 000 osób, serwis ELLE.pl odwiedza ponad 600 000 unikalnych użytkowników a w social mediach jest obserwowany przez 290 000 fanów i followersów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj