W Media4Fun Urbanik będzie odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi partnerami i działania PR.
– Powiększenie zespołu jest naturalną konsekwencją rozwoju firmy. Nowe umowy i projekty nad którymi pracujemy wymagają doświadczonego zespołu o uzupełniających się kompetencjach – mówi Justyna Troszczyńska.
Zobacz również
Urbanik od 12 lat pracuje w branży internetowej. Pracował wcześniej m.in. w Grupie Onet, portalu Kodyrabatowe.pl (obecnie Picodi) i Zetha Media.
Media4Fun zajmuje się reprezentacją interesów polskich producentów i dystrybutorów oraz współpracą z nadawcami w kraju i za granicą. Filmy, które reprezentuje są dostępne w największych polskich serwisach VoD oraz stacjach telewizyjnych.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]