indaHash wprowadza nowy model rozliczeniowy CPCon - Cost per Content

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
indaHash wprowadza nowy model rozliczeniowy CPCon - Cost per Content

indaHash, międzynarodowa platforma do zautomatyzowanego realizowania kampanii content marketingowych z ponad 300 000 digital influencerami na Instagramie, Facebooku i Snapchacie na ponad 70 rynkach na całym świecie...

...zmienia tradycyjny proces tworzenia treści w kampaniach z udziałem influencerów, dzięki wprowadzeniu nowego modelu rozliczeniowego cost-per-content. Polega on na tym, że influencerzy przygotowują zdjęcia lub wideo zgodnie z briefem marki, ale nie publikują ich na swoich kanałach, lecz przekazują je markom do wykorzystania w ich własnej komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Influencerzy, którzy odpowiadają targetowi określonemu przez markę, otrzymują powiadomienie o nowej kampanii w aplikacji. Od czasu zaakceptowania briefu mają 48 godzin na przygotowanie zamówionego contentu.

Wszystkie materiały mogą zostać wykorzystane przez markę w dowolnym momencie, we wszystkich kanałach komunikacji, zarówno w druku, jak i online. 

Co istotne, Influencer-Generated-Content (IGC - content wygenerowany przez influencera) jest średnio 5-12 razy bardziej angażujący w social mediach niż content przygotowany przez markę lub agencję reklamową.

Nowy model oferuje klientom indaHash szybki i efektywny sposób zamawiania oraz rozliczania kampanii na zasadzie pay-as-you-go. Taki model współpracy umożliwia markom korzystanie z kreatywności wielu influencerów jednocześnie – w nowy, całkowicie zautomatyzowany sposób. Dzięki rozwiązaniu indaHash marka w krótkim czasie może otrzymać nawet kilkanaście, kilkadziesiąt albo nawet kilkaset zdjęć lub wideo. 

Dla wielu marek może to dawać możliwość znaczącego obniżenia kosztów związanych z realizacją kampanii, choćby poprzez zmniejszenie liczby wymaganych działań, takich jak: wynajmem fotografów, modeli, ekipy, a także zdobycie odpowiednich licencji. 

Nowy model pozwala zarówno markom, jak i agencjom, współpracować z influencerami przy tworzeniu treści, które w autentyczny sposób wpisują się w oczekiwania i potrzeby ich grupy docelowej.

“Nowa, łatwo dostępna technologia sprawia, że content przygotowany przez pasjonatów może konkurować z tym przygotowanym przez profesjonalistów, również w kontekście jakości tworzonych materiałów. Wraz z nowym modelem CPCon, marki zyskują dostęp do wysokiej jakości angażującego contentu, w dużej liczbie, z różnych źródeł, i to w krótkim czasie. Wierzymy, że nasz model cost-per-content usprawni dotychczas stosowany proces kreatywny w całej branży reklamowej” - mówi Dariusz Zieliński, COO indaHash.

Stworzony przez markę indaHash model CPCon będzie dostępny równolegle z dotychczasowymi modelami cenowymi firmy, w tym CPM, CPE oraz CPV – oferując tym samym kompleksowy pakiet rozliczeniowy, w pełni dopasowany do potrzeb marek i agencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij