TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Do Gdyni z Woodym Allenem. PKP Intercity wprowadza wagony dla kinomaniaków

Do Gdyni z Woodym Allenem. PKP Intercity wprowadza wagony dla kinomaniaków
Światowe produkcje Woody’ego Allena, filmy animowane, polskie kino fabularne, dokumenty i kroniki Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni to tylko niektóre z atrakcji, które we wrześniu przygotowało dla nas PKP Intercity i Fundacja Legalna Kultura.
O autorze
1 min czytania 2017-09-05

fot. Katarzyna Rainka

„Kolej na kino z legalnych źródeł” to pilotażowy projekt polegający na udostępnieniu podróżnym wagonów, w których będzie można oglądać filmy. Wagony kinowe będą dołączone do pociągu TLK „Rataj”, kursującego na trasie Warszawa Wschodnia – Gdynia Główna i Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia oraz pociągu EIC „Tatry” kursującego na trasie Warszawa Wschodnia – Zakopane i Zakopane – Warszawa Wschodnia.

Jak podróżować do Gdyni z Woodym Allenem, a do Zakopanego z Andrzejem Chyrą? Nic prostszego! Wystarczy przy zakupie biletu zaznaczyć, że chce się podróżować w wagonie kinowym.

Kino w PKP Intercity to nowa jakość w podróżowaniu pociągami, a sama akcja jest również zachętą do korzystania z legalnych źródeł kultury, które udostępniają treści w zgodzie z prawem i wolą twórców. Wagony kinowe będą jeździć od 4 września do 1 października 2017 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podróżujący zobaczą między innymi słynne europejskie produkcje Allena, jak np. „O północy w Paryżu”, „Vicky Cristina Barcelona” , komedię „Szef”, czy wielokrotnie nagrodzoną polską animację „. Wszystkie filmy pochodzą z oferty dystrybucyjnej Kino Świat.

Bilety na miejsce w wagonie kinowym można kupić w kasach PKP i na stronie Intercity, a ich cena nie różni się od ceny biletów na miejsca w drugiej klasie w pozostałych wagonach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


źródło: Legalna Kultura

PS 

W niedawno opublikowanej reklamie Lacoste widzimy platformę kolejową i pośpieszny bieg przez wieki w pociągu. Wszystko, w tym także epoki, ewoluuje, zmienia się: wagony, hobby, moda, ale polo brandu zachowuje swoją wieczną elegancję od 1933.

PS2 

Innym przykładem reklamy zrealizowanej w pociągu jest świąteczny spot H&M, wyreżyserowany przez Wesa Andersona.