Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dom mediowy Carat wzmacnia dział New Business

Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora.
O autorze
1 min czytania 2017-09-06

Jako new business & business development director Jan Roman zajmie się pozyskiwaniem klientów dla domu mediowego Carat. Wcześniej funkcję tę pełnił Artur Malinowski, który w kwietniu 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego tej spółki.

Przez ostatnie 12 lat Roman pracował w spółkach Omnicom Media Group. Jego klientami byli m.in.: Wizz Air, Carlsberg Polska czy Unilever. Projekty prowadzone przez Romana dla marek Axe i Rexona zdobyły MIXX Awards. Od lutego 2016 roku zajmował stanowisko business development directora w PHD Media Direction, kilka miesięcy później jego odpowiedzialność poszerzyła się o jeszcze jedną firmę z Media Direction Group Poland – Media Direction OMD. Przez ten czas do portfolio klientów agencji dołączyli m.in. Nationale Nederlanden, Pizzaportal czy Wargaming.

Jan Roman studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. To także autor hasła promującego stolicę: „Zakochaj się w Warszawie”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj