Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa reklama AXA wywołuje ciarki na ciele. Uwaga na mocny storytelling

Nowa reklama AXA wywołuje ciarki na ciele. Uwaga na mocny storytelling
AXA stworzyło kampanię, która opowiada historię tancerki urodzonej z zaburzeniami kostnymi i zaznacza, że inwestuje w projekty badawcze pod hasłem poprawy życia i bezpieczeństwa swoich klientów.
O autorze
1 min czytania 2017-09-08

Tancerka Taylor Haines uosabia etos „niespokojności”, mimo że nie wie, co czeka ją kolejnego dnia, pracuje niestrudzenie nad swoimi pasjami. Dzięki swojej wytrwałości została tancerką i choreografem.

Nie bójmy się podejmować w życiu wyzwań, walczmy o swoje mimo wszystko.

Ścieżka dźwiękowa obecna w kampanii, nie jest przypadkowa. To „I Shall Rise”, piosenka Karen O, która pojawiła się w najnowszej grze „Rise of the Tomb Raider”. Teksty piosenki mówi bowiem o elastyczności w obliczu wyzwań i idealnie pasuje do historii Taylor napisanej przez życie.

Na kampanię marka wydała 5 milionów funtów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Fallon Londyn.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecują przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.