Tancerka Taylor Haines uosabia etos „niespokojności”, mimo że nie wie, co czeka ją kolejnego dnia, pracuje niestrudzenie nad swoimi pasjami. Dzięki swojej wytrwałości została tancerką i choreografem.
Nie bójmy się podejmować w życiu wyzwań, walczmy o swoje mimo wszystko.
Zobacz również
Ścieżka dźwiękowa obecna w kampanii, nie jest przypadkowa. To „I Shall Rise”, piosenka Karen O, która pojawiła się w najnowszej grze „Rise of the Tomb Raider”. Teksty piosenki mówi bowiem o elastyczności w obliczu wyzwań i idealnie pasuje do historii Taylor napisanej przez życie.
Na kampanię marka wydała 5 milionów funtów.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Fallon Londyn.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecują przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.
PS2
Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.