Katarzyna Ramus: z Wirtualnej Polski do AdNext

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Ramus: z Wirtualnej Polski do AdNext

Z początkiem września do zespołu grupy AdNext dołączyła Katarzyna Ramus. Objęła stanowisko Business Development Director, na którym zajmuje się działaniami z zakresu new biznesu oraz rozwojem nowego produktu spółki Media Team Interactive (MTI) opartego na Big Data i Programmatic.

Wcześniej przez 12 lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jako Business Development Director Katarzyna Ramus jest odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, budowanie relacji z klientami oraz rozwój technologii i precyzowanie narzędzi opartych na profilach i audience buying. Do jej obowiązków należy również nawiązywanie współpracy z wybranymi podmiotami z obszaru Big Data oraz wspieranie implementacji nowych produktów MTI.

Przed rozpoczęciem pracy w grupie AdNext Katarzyna Ramus była Kierownikiem Działu Performance w Grupie Wirtualna Polska. Do jej obowiązków należało m.in. zarządzanie zespołem, tworzenie wielokanałowych strategii marketingowych, rozwój oferty reklamowej dla modeli efektywnościowych, monitoring wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii i ulepszanie narzędzi optymalizacyjnych. Wcześniej zajmowała się współpracą z domami mediowymi i planowaniem kampanii. Karierę w branży rozpoczęła w biurze reklamy Wydawnictwa Murator.

Katarzyna Ramus jest na absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Wolny czas lubi spędzać aktywnie – biegając lub pływając. Jest miłośniczką kotów oraz podróży.

Cieszymy się, że Katarzyna dołączyła do naszego zespołu i wzmocni nasze kompetencje new biznesowe oraz sprzedażowe. Mamy nadzieję, że współpraca z nią pozwoli nam nie tylko rozwinąć nowy produkt tworzony przez spółkę Media Team Interactive, ale także inne elementy oferty grupy AdNext – mówi Rafał Oracz, CEO, grupa AdNext.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij