Ruszyły zapisy do Young Creatives Eurobest 2017! Zgłoszenia przyjmowane są do 6 października

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyły zapisy do Young Creatives Eurobest 2017! Zgłoszenia przyjmowane są do 6 października

Ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. W tym roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie, a każda z nich skierowana jest do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 6 października.

W jesiennej edycji Young Creatives nie trzeba obsługiwać photoshopa, wystarczy mieć dobre pomysły i umieć je interesująco przedstawić. Zwycięskie zespoły wyjadą na festiwal Eurobest w Londynie. Konkurs Young Creatives Eurobest pozwala zaprezentować swój talent i pomysły na międzynarodowej arenie przemysłu kreatywnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 30 listopada 1986). Startować można w jednej z dwóch kategorii, w dwuosobowych zespołach:

  • Young Creatives Integrated – zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej odpowiadającej na prawdziwy brief przygotowany przez partnera kategorii. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.
  • Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie strategii komunikacji odpowiadającej na wyzwanie ujęte w briefie.

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie zadania. Podobnie jak w zeszłym roku, w kategorii Integrated zostaną nagrodzone dwa zespoły, które staną do rywalizacji w Young Creatives Integrated Competition podczas festiwalu Eurobest w Londynie. Koszty akredytacji, hotelu i przelotu ponosi organizator.

Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Michał Desowski – Deputy Creative Director z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuje się Jakub Eichelberger Executive Strategy & Business Director z agencji DDB&tribal.

Zespoły można zgłaszać do 6 października. Zwycięzców poznamy 18 listopada podczas przeglądu portfolio See&Say, który odbędzie się w Centrum Kreatywności w Warszawie. Więcej informacji na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij