Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

BE7 zmienia tożsamość wizualną Invest in Pomerania

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała kompleksową tożsamość wizualną dla inicjatywy Invest in Pomerania, wspierając tym samym budowanie jej nowoczesnego wizerunku.
O autorze
1 min czytania 2017-09-12

Agencja stanęła przed zadaniem unowocześnienia tożsamości wizualnej inicjatywy Invest in Pomerania, której koordynatorem jest Agencja Rozwoju Pomorza. Inicjatywa jest kluczowa dla regionu i jego promocji w środowisku biznesowym, a jej główne zadanie to przyciąganie nowych inwestycji do województwa pomorskiego.

– Podjęliśmy decyzję o zaktualizowaniu identyfikacji wizualnej z uwagi na rozszerzenie działalności Invest in Pomerania w zakresie promocji dodatkowych sektorów gospodarki oraz komplementarnie realizowanego projektu, mającego na celu zachęcanie do mieszkania, pracy w województwie pomorskim – mówi Wojciech Tyborowski, Dyrektor Invest in Pomerania. – Adresatami naszych działań są głównie przedstawiciele biznesu, dlatego też zależy nam aby wizerunek Invest in Pomerania kojarzył się z nowoczesnym i profesjonalnym charakterem usług, a tym samym wzmacniał zainteresowanie inwestorów województwem pomorskim.

W związku ze zmianą potrzeb w komunikacji w tym sektorze, BE7 zaproponowało ARP nową odsłonę, przystępną i zdecydowanie bardziej wyróżniającą Invest in Pomerania na tle podobnych projektów.

,,Większość projektów biznesowych z tego sektora wygląda tak naprawdę bardzo podobnie. Głównym nurtem jest prostota i czystość formy. Takie podejście sprawia, że podczas wydarzeń branżowych ciężko jest odbiorcy utrwalić sobie wizerunek poszczególnych marek. Dlatego też postawiliśmy na wyraziste kolory i generyczny, łatwy w implementacji wzór. Naszym głównym celem jest zwiększenie przystępności inicjatywy dla odbiorcy, nie chcieliśmy aby ich tożsamość sztucznie tworzyła dystans. Co ważne, zaproponowana, oryginalna stylistyka nie pozostaje w sprzeczności z rangą inicjatyw.‘’ – mówi Arkadiusz Wawrzyniak, twórca koncepcji z zespołu BE7.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prace projektowe oraz działania wizerunkowe dla Invest in Pomerania zostały już zakończone, a efekty współpracy zostają systematycznie wdrażane.

W ramach współpracy nad wizerunkiem drugiego projektu BE7 zajęła się także stworzeniem nazwy nowej inicjatywy, zachęcającej do studiowania, pracy, życia i relaksu w województwie pomorskim. Prace jeszcze trwają, więcej szczegółów już niebawem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się