Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

BE7 tworzy strategię komunikacji marki AA na rynkach zagranicznych

Tak dobrze znane u nas kosmetyki AA są obecne na wschodnich rynkach dopiero od kilku lat, pozycjonując się głównie dzięki nowościom produktowym.
O autorze
0 min czytania 2017-09-14

Wkrótce agencja strategiczno-kreatywna BE7 wyprowadzi markę na nowy poziom komunikacji, pozwalający na wyraziste zaakcentowanie jej wyróżników względem konkurencji.

Agencja BE7 została zaproszona przez firmę OCEANIC – właściciela marki AA, do przetargu na opracowanie koncepcji kreatywnej do komunikacji wizerunkowej marki na rynkach zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem Ukrainy, Litwy i Białorusi.

Pozycja marki kosmetycznej AA w Polsce jest mocno ugruntowana, a jej wizerunek bardzo precyzyjny. Natomiast za granicą marce brakowało wyrazistej komunikacji. Prace BE7 zaczęły się od gruntownej analizy rynków docelowych i konkurencji. Przed wypracowaniem ostatecznej komunikacji, zespół BE7 podjął się także określenia założeń strategicznych marki.

Przedstawiona strategia komunikacji oraz szerokie podejście do zagadnienia zapewniły agencji wygraną. Marka AA pojawi się za granicami Polski w nowej odsłonie, podkreślając swoje najważniejsze wartości: bezpieczeństwo i skuteczność.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj