TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA wzrusza w rytmie Louisa Armstronga, pokazując, że w świecie pełnym niepewności warto patrzeć na rzeczywistość oczami dziecka

IKEA wzrusza w rytmie Louisa Armstronga, pokazując, że w świecie pełnym niepewności warto patrzeć na rzeczywistość oczami dziecka
Każdy z nas zna piosenkę Louisa Armstronga „Wonderful World”. IKEA w swojej nowej reklamie wykorzystuje ten motyw, aby podkreślić obraz integracji, równowagi i zrównoważonego rozwoju. Wszystko to pokazane oczami dziecka.
O autorze
1 min czytania 2017-09-14

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kreowany przez kolorowe czasopisma i reklamy obraz wypacza rzeczywistość. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Pokazuje, że w czasach gdzie świat wypełniony jest niepewnością i oczekiwaniem, co jutro przyniesie, marka chce pokazać ludziom, że chce być razem z nimi. W ich domach i podczas podróży.

Niedawno szwedzki brand pokazał trud wychowania, subtelnie komunikując, że jest świadkiem niedoskonałości w codziennym życiu.

PS

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Niedawno IKEA opublikowała również nowy spot promocyjny, w którym widzimy różne domowo-życiowe perypetie. Co więcej, narratorem spotu jest Bartosz „Fisz” Waglewski, który przekonuje, że przeprowadzki, przemeblowania, nauka, zabawa, kłótnie, odpoczynek to piękny czas, na który każdy z nas w życiu powinien zrobić miejsce!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się