Na szczęście coraz więcej organizacji i fundacji decyduje się tworzyć kampanie społeczne pokazujące, że nie tylko rozmiar 36 jest piękny. Tym tropem idą duże marki komercyjne, które zainspirowane pokazują w swoich rozkładówkach naturalne piękno.
Do nowej kampanii reklamowej Glossier zaprosiło prawdziwe kobiety, które mają krągłości, niedoskonałości, a nawet sześciopak. Marka pokazała także piękno kobiet w ciąży. Modelki różnią się od siebie pochodzeniem, wyglądem zewnętrznym, ale łączy je jedno – wszystkie dbają o swoje ciało, czują się w nim pewne i nie dopasowują się do określonych przez media kanonów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Niedawno Asos w swojej kampanii pokazał kobiety w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała. Czy rozstępy, znamiona i blizny po trądziku powodują, że kobiety przestają być piękne?
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mimo, że tylko jeden rodzaj kobiet portretowany jest w mediach, kobieta szczupła, nieskazitelna jak modelka. Australijska artystka Amy Hermann chce to całkowicie zmienić. Jej kampania „Underneath We Are Women” ma na celu pokazać kobiety w nowym świetle, eksponując różnorodność kobiecego piękna.