Focus Media Group dla Mercedes-Benz Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Focus Media Group dla Mercedes-Benz Polska

Focus Media Group rozpoczęła współpracę z Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. w zakresie obsługi mediów społecznościowych.

Agencja odpowiada za komunikację wizerunkową i produktową marki Mercedes-Benz w mediach społecznościowych w zakresie polskiego contentu. Działania dotyczą fanpage’a marki na Facebooku i profilu na YouTube, jak również fanpage’a marki smart na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W skład Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura i agencja eventowa Imagine Nation.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij