20 tysięcy fanów wzięło udział w MeetUp, największym spotkaniu społeczności YouTube w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
20 tysięcy fanów wzięło udział w MeetUp, największym spotkaniu społeczności YouTube w Polsce

W krakowskiej Tauron Arena odbyło się spotkanie gwiazd YouTube z fanami. W wydarzeniu, którego partnerem było miasto Kraków, wzięło udział niemal 20 000 uczestników.

MeetUp 2017 był okazją do spotkania YouTuberów i ich fanów oraz wymiany zdań na temat rozwoju możliwości biznesowych, związanych z docieraniem do młodych ludzi, czyli Pokolenia Z. Scena główna, ustawiona na płycie Tauron Areny, była miejscem rozmów i koncertów. Twórcy odpowiadali o swoich początkach, rozwoju kanałów oraz własnych pasjach i upodobaniach. Zaproszeni YouTuberzy odpowiadali także na pytania stawiane przez fanów. Dla nieco starszych odwiedzających dodatkową atrakcją była obecność Rafała Sonika, zwycięzcy Rajdu Dakar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uczestnicy MeetUp 2017 mogli spotkać się z idolami w specjalnie przygotowanych Meeting Boxach, czyli strefach wyznaczonych do zdjęć, rozmów i autografów. Oczekiwanie na spotkania z YouTuberami można było umilić sobie na strefach sponsorów i partnerów, gdzie przygotowane były konkursy i atrakcje. Wejście na imprezę było bezpłatne, jednak najbardziej oddani fani mogli kupić specjalne bilety, które uprawniały ich do wcześniejszego wejścia czy udziału w spotkaniu Before MeetUp.

- Takie spotkania pozwalają rzeszom młodym ludzi spotkać się, porozmawiać i pobyć z ich idolami, których na co dzień mogą oglądać wyłącznie na ekranie. Cieszymy się, że jako Kraków zaangażowaliśmy się w to wydarzenie, które prezentuje nasze miasto jako miejsce nowoczesne, otwarte na innowacje i młodych ludzi - podsumowuje Rafał Perłowski, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Krakowa.

Podczas imprezy (9 września) odbył się też panel biznesowy, dedykowany dla przedstawicieli firm i agencji reklamowych czy mediowych. Zaproszeni goście wymieniali się doświadczeniami biznesowym, a tematem przewodnim wszystkich paneli był influencer marketing, z naciskiem na dyskusję o tym, co jest najważniejsze w działaniach marketingowych marek z twórcami. (przykładowe tematy: Jak wykorzystać influencer marketing i dotrzeć do pokolenia Z, Jak współpracować z influencerem, Mistrzowie wideomarketingu, Jak zbudować największy kanał markowy na YouTube na przykładzie Studio Tymbark, Musically, jako nowe zjawisko wśród Pokolenia Z, O fenomenie gamingu i e-sportu).

Uczestnicy panelu podkreślali, że YouTube’a, jako medium, nie należy się obawiać, a otwarcie na nowe formaty i możliwości komunikacji może przynieść markom ogromne korzyści. Wśród prelegentów i uczestników paneli dyskusyjnych znaleźli się m.in. przedstawiciele YouTube, Allegro, Spryciarze.pl, ESL, Fantasy Expo.

MeetUp Polska to największe w Polsce i w centralnej części Europy spotkanie społeczności YouTube. Jego organizatorem jest sieć partnerska YouTube GetHero. Cykl eventów MeetUp rozpoczął się w roku 2015 wraz z pierwszą wrocławską edycją, która odbyła się w Hali Stulecia. Przed przenosinami do Krakowa odbyły się 3 edycje tej imprezy: wrocławska w 2015 roku, gdańska w 2016 roku i ponownie wrocławska w 2016 roku. Dodatkowo zostały zorganizowane dwie „subedycje” (współorganizowane z ESL) w katowickim Spodku w 2016 i 2017 roku, gdzie MeetUp był imprezą towarzyszącą dla Intel Extreme Masters, międzynarodowego turnieju e-sportowego. Tegoroczny MeetUp odbył się po raz pierwszy w Krakowie, w hali Tauron Ergo Arena.

Oficjalny Facebook Wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij