Vizeum Polska planuje media w kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
O autorze
0 min czytania 2017-09-18

Ruszyła polska odsłona kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior Eau de Parfum, którego ambasadorką jest Natalie Portman.

Spot będzie emitowany do końca września w wybranych stacjach TV i jest częścią globalnej kampanii marki „What would you do for love?”. W ramach globalnej kampanii Dior stworzył inicjatywę #DIORLOVECHAIN.

Za każde udostępnienie hashtagu na Instagramie i Twitterze marketer przekaże 1$ dla WE Charity – globalnej organizacji charytatywnej, która zajmuje się wspieraniem potrzebujących rodzin, zapewniając im środki niezbędne do wyjścia z ubóstwa i poprawiając jakość ich życia.

Aktywację wspierają m.in. Natalie Portman, Johnny Depp, Bella Hadid, Robert Pattinson, Charlize Theron, Jennifer Lawrence czy Winnie Harlow.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Vizeum Polska od 2013 r. odpowiada za zakup i planowanie TV, mediów online i outdoor dla należących do Dior zapachów J`Adore, Miss Dior oraz Sauvage.

Słuchaj podcastu NowyMarketing