Odkryj ją na nowo – nowa kampania TV marki Gatta

Odkryj ją na nowo – nowa kampania TV marki Gatta

Gatta przygotowała nową kampanię TV pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Jej celem jest pokazanie – szerszej niż tylko rajstopy – oferty, która została przygotowana tak, aby różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.

Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Gatta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej znajomość deklaruje prawie 90% kobiet. Jak pokazują badania przeprowadzone przez markę, dla Polek Gatta to synonim wysokiej jakości rajstop. Konsumentki nie są jednak świadome bogatej oferty – bielizny bezszwowej, gorseteryjnej oraz odzieży basic czy kolekcji sezonowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Od wielu lat możemy pochwalić się jedną z najszerszych kolekcji body, niemal kultową bielizną bezszwową, ponadczasowymi kolekcjami bielizny i odzieży basic, które można łączyć z odważniejszymi dodatkami na wiele sposobów. Przez ostatnie kilka lat udało się nam także wprowadzić na rynek kolekcję bielizny gorseteryjnej, dostosowanej do różnych typów kobiecych styli i sylwetek. To właśnie chcemy pokazać paniom, które dotąd nie odkryły u nas tego potencjału” – mówi Małgorzata Barton, brand manager marki Gatta.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości konsumentek na temat szerokiej, kobiecej oferty marki Gatta, która od rajstop się jedynie zaczyna.

Zgodnie z trendem tzw. femvertisingu Gatta kieruje swoją komunikację do kobiet, unikając pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami nowej kampanii są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach w salonie Gatty. Każda z nich może tam znaleźć coś dla siebie.

Hasło najnowszej kampanii brzmi: „Odkryj ją na nowo”. Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Emisja spotu rozpocznie się 22 września 2017 r.

Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij