Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Gatta to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej znajomość deklaruje prawie 90% kobiet. Jak pokazują badania przeprowadzone przez markę, dla Polek Gatta to synonim wysokiej jakości rajstop. Konsumentki nie są jednak świadome bogatej oferty – bielizny bezszwowej, gorseteryjnej oraz odzieży basic czy kolekcji sezonowych.
„Od wielu lat możemy pochwalić się jedną z najszerszych kolekcji body, niemal kultową bielizną bezszwową, ponadczasowymi kolekcjami bielizny i odzieży basic, które można łączyć z odważniejszymi dodatkami na wiele sposobów. Przez ostatnie kilka lat udało się nam także wprowadzić na rynek kolekcję bielizny gorseteryjnej, dostosowanej do różnych typów kobiecych styli i sylwetek. To właśnie chcemy pokazać paniom, które dotąd nie odkryły u nas tego potencjału” – mówi Małgorzata Barton, brand manager marki Gatta.
Zobacz również
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości konsumentek na temat szerokiej, kobiecej oferty marki Gatta, która od rajstop się jedynie zaczyna.
Zgodnie z trendem tzw. femvertisingu Gatta kieruje swoją komunikację do kobiet, unikając pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami nowej kampanii są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach w salonie Gatty. Każda z nich może tam znaleźć coś dla siebie.
Hasło najnowszej kampanii brzmi: „Odkryj ją na nowo”. Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Emisja spotu rozpocznie się 22 września 2017 r.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing