Dominik Koza dyrektorem ds. rozwoju w Hand Made

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dominik Koza dyrektorem ds. rozwoju w Hand Made

Dominik Koza zajął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w agencji Hand Made.

Dominik w ciągu 5 lat w agencji pracował przede wszystkim w dziale kreacji. Ponadto był kreatywnym wsparciem dla działów new business i PR oraz uczestniczył w rekrutacjach. Cztery lata temu zainicjował rozwój kompetencji interaktywnych w agencji Hand Made.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez długi czas wpisywaliśmy się w powiedzenie „szewc bez butów chodzi”. Intensywnie zajmowaliśmy się naszymi Klientami, rozwijaliśmy ich marki, a brakowało nam czasu dla siebie. To nowe stanowisko to właśnie więcej czasu na rozwój naszych projektów wewnętrznych, a równolegle z nimi też kilka planów na nowe usługi i produkty - komentuje Dominik Koza, nowy dyrektor ds. rozwoju.

Prywatnie Dominik między innymi prowadzi stronę Reklama po korekcie oraz jej facebookowy profil.

Hand Made to agencja reklamowa full service, działająca na rynku od 2006 roku. Założona przez Marcina Palarczyka, ówczesnego dyrektora kreatywnego, i Artura Lalewicza, dyrektora zarządzającego. W 2012 roku w niezależnym badaniu Press i TNS OBOP zajęła 4. miejsce wśród najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Jest również najmłodszą agencją w tym zestawieniu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij