Oferta Zalando Lounge obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, obuwie, akcesoria sportowe, bieliznę, biżuterię oraz dodatki do domu. Każdego dnia na stronie Zalando Lounge pojawia się od minimum pięciu do siedmiu kampanii, które są ograniczone czasowo i działają w zależności od dostępnego asortymentu.
Klienci w Polsce mogą uzyskać dostęp do ofert poprzez stronę www.zalando-lounge.pl, także w wersji mobilnej. Wkrótce pojawi się również aplikacja na systemy iOS i Android.
Zobacz również
Celem Zalando jest połączenie wszystkich graczy z branży modowej poprzez jedną platformę. Wprowadzając Zalando Lounge do Polski podejmujemy kolejny krok w tym kierunku i umożliwiamy klientom przywiązującym wagę do ceny odkrywać nowe oferty modowe każdego dnia – mówi Giuseppe Tamola, Country Manager Zalando na Polskę, Włochy i Hiszpanię.
Widzimy, że wielu klientów w Polsce lubi korzystać z atrakcyjnych ofert i przecen. Jednocześnie korzystają z marek premium i przywiązują dużą wagę do wysokiej jakości. Codzienne kampanie Zalando Lounge z produktami wielu marek, w tym ekskluzywnych, są przecenione do -80% i wierzymy, że będą spełniały oczekiwania polskich klientów – komentuje Artur Suligowski, Country Manager Zalando Lounge Polska.
Klienci Zalando mogą korzystać z Zalando Lounge poprzez swój profil na Zalando.pl. Z kolei nowi użytkownicy rejestrują się bezpłatnie bez żadnych dodatkowych zobowiązań. Usługa wprowadzona na polskim rynku oferuje klientom możliwość zapłaty gotówką za zamówienie w momencie dostarczenia przesyłki – tak, jak jest to możliwe zamawiając na platformie Zalando.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zalando Lounge jest już dostępne na innych rynkach – w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Finlandii, Danii, Szwecji, Szwajcarii, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 14 milionów użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing