Dudek dance w międzynarodowej kampanii Heineken – również Ronaldinho i van Nistelrooy nie ustępują pola!

Dudek dance w międzynarodowej kampanii Heineken – również Ronaldinho i van Nistelrooy nie ustępują pola!
Jerzy Dudek wystąpił w najnowszej reklamie Heinekena, w której producent piwa przypomina wszystkim fanom finałowy mecz Ligi Mistrzów i emocje, które towarzyszyły widzom przed telewizorami.
O autorze
1 min czytania 2017-09-20

Rok 2005. Mecz Liverpool vs Milan. Konkurs jedenastek i brawurowa obrona Jerzego Dudka, poprzedzona jego „Dudek Dancem”. W reklamie marki widzimy bramkarza w charakterystycznym XVIII-wiecznym stroju, który toczy pojedynek na pistolety. Nagle… zaczyna tańczyć. Tym spotem marka podkreśla pełen emocji wieczór.

To tylko jedna z trzech reklam z cyklu #ShareTheDrama. Heineken przypomina najsłynniejsze akcje z Ligi Mistrzów. W innych spotach zobaczymy Ronaldinho oraz Ruud van Nistelrooya.


PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka zatrudnia w swoich reklamach nie tylko byłych i obecnych graczy. Niedawno José Mourinho, legendarny i kontrowersyjny selekcjoner piłki nożnej, w jednej z reklam daje swoim fanom kolejny wykład. Tym razem w celu inspirowania do wspólnych spotkań towarzyskich.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każdy kibic ma swoją drużynę do kibicowania. Heineken w swojej nowej reklamie pokazuje prawdziwy dylemat Simone’a, mężczyzny, który do tej pory zawsze oglądał UEFA Champions League z przyjaciółmi. To była ich tradycja…

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W pewnym eksperymencie Heinekena sugeruje, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu ludzie ze skrajnie odmiennymi poglądami są w stanie się dogadać. Zobaczcie #OpenYourWorld.