Kampania marki Vileda w placówkach medycznych Lux-Med i Medicover

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania marki Vileda w placówkach medycznych Lux-Med i Medicover

Marka Vileda, światowy producent akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła kampanię, mopa płaskiego nowej generacji Ultramax. Prozdrowotna kampania łącząca zdrowie z utrzymaniem czystości w domach, której...

...częścią jest spot mopa Ultramax, realizowana jest na terenie prywatnych placówek medycznych grupy Lux-Med i grupy Medicover. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ulepszony system Ultramax od Viledy doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności. Jest nieocenioną pomocą w walce z kurzem i gwarantuje utrzymanie czystości w domu, sprzyjając zdrowemu stylowi życia. To pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Mycie odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk podczas odsączania mopa, a nowy wkład z mikrofibry poradzi sobie z każdym uporczywym brudem. System Ultramax to połączenie zaawansowanej technologii i komfortu użytkowania.

Kampania ze względu na prozdrowotny charakter realizowana jest na terenie prywatnych placówek medycznych grupy Lux-Med i Medicover w formie emisji spotów reklamowych. Można je obejrzeć na ponad 320 nośnikach multimedialnych. Kampania emitowana jest z dużą częstotliwością od 18.09.2017 do 18.10.2017 i osiągnie około 5 mln kontaktów w ciągu miesiąca, z czego prawie 70 % będą stanowić kobiety. 

Za realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest Agencja BE Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij