IZMAŁKOWA specjalizuje się w badaniach etnograficznych dla marketingu i biznesu. Dostarcza markom insighty, które są trampoliną do efektywnej komunikacji i budowania przewagi konkurencyjnej. To właśnie insightom będzie poświęcona prelekcja Julii Izmałkowej zatytułowana „An insight about insights”. W swoim wystąpieniu pokaże uczestnikom, jak odróżniać insighty od faktów i jak skutecznie wykorzystywać je w kampaniach marketingowych zwiększając swoje szanse nie tylko na wygraną w Cannes Lions, ale również na budowanie trwałej relacji z klientami.
APAC (Asia-Pacific) jest jednym z najbardziej rozwijających się rynków na świecie. Jestem absolutnie zafascynowana różnorodnością kulturową tego regionu, który stanowi gigantyczne wyzwanie marketingowe zwłaszcza dla marek globalnych. W dobie fascynacji BIG DATA – to właśnie w Azji tak wyraźnie widać, że informacje – bez znaczenia, które się za nimi kryje, bez kontekstu społecznego czy kulturowego – są tylko suchym faktem. Czuję się zaszczycona, że będę mogła podzielić się wiedzą na temat tego, jak etnografia pozwala uchwycić subtelności na temat istoty ludzkiej – zwanej przez biznes – konsumentem i osadzić je w odpowiednim kontekście społeczno – kulturowym. Insighty to niezwykle praktyczne narzędzie. W marketingu chodzi o to, żeby zdobywać – serca, rynki, półki w domach. A etnografia – to taki czołg do zdobywania prawdziwych insightów – jak już uruchomimy ten proces – nie ma szans, żeby nie zdobyć tego na czym nam zależy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spikes Asia to siostrzany festiwal Cannes Lions ukierunkowany na rynek azjatycki. Przypomnijmy, że Izmałkowa była również jedynym prelegentem z Polski prowadzącym warsztaty na tegorocznej edycji Cannes Lions. Rok temu wystąpiła także na Eurobest Festiwalu w Rzymie, który również jest konferencją należącą do Cannes Lions.