TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dobrymi chwilami trzeba się dzielić dlatego Perła Export zabierze na Bali 6 szczęśliwców!

Już wystartowała! Nowa kampania OS3 zaprasza wszystkich do aktywnego poznania świata Perły Export! W ramach strategii komunikacji agencja przygotowała konkurs, w którym nagrodą jest wyjazd na Bali oraz 28 zgrzewek piwa.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

Konkurs potrwa w terminie 27.09-24.10.2017r. Co dwa tygodnie trójka szczęśliwców zgarnie wyjazd na Bali, a do 14 osób powędruje zgrzewka Perły Export. Żeby powalczyć o nagrodę główną wystarczy wrzucić na stronę konkursową zdjęcie lub video obrazujące nasze dobre chwile. O zgrzewki powalczy natomiast każdy kto doda takie zdjęcie na Instagramie i opisze je hasłami #perladobrechwile i @browarperla.

Za strategię komunikacyjną, w skład której wchodzi koncept kreatywny video, kampania display oraz dedykowana strona www odpowiada agencja OS3. Za produkcję video odpowiada Miło – Postproduction Studio. Na czas akcji OS3 przejmie też Instagram Perły. Kampania reklamowa będzie trwała przez 4 tygodnie.

Perła Export to orzeźwiające piwo będące kwintesencją tradycyjnych metod produkcji i najnowszych rozwiązań stosowanych w browarnictwie. Posiada charakterystyczny, zdecydowany smak, złocisty kolor oraz subtelny zapach aromatycznego chmielu. Walory te sprawiają, że w większości po Perłę Export sięgają młodzi konsumenci. Dzięki temu, przeznaczona pierwotnie na rynki zagraniczne, szybko zyskała popularność także na rynku krajowym, w szczególności w aglomeracjach miejskich.

Za zakup mediów odpowiada Media Republic.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj