Kompania Piwowarska liderem innowacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kompania Piwowarska liderem innowacji

Aż 11 innowacji produktowych wprowadziła na rynek Kompania Piwowarska w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Poszerzenie oferty produktowej wynika z faktu, iż konsumenci piwa w Polsce stają się coraz bardziej wymagający.

Kompania Piwowarska okazała się liderem innowacji w 2012 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ciągu roku marka Tyskie (segment mainstream) pozostała marką nr 1 na polskim rynku piwa, umacniając swą pozycję na terenie całego kraju. Rodzinę marki Tyskie zasiliły w ostatnim czasie trzy nowe produkty: piwo o pełnym, słodowym smaku – Tyskie Klasyczne, niepasteryzowane Tyskie z tanka oferowane konsumentom w wybranych lokalach gastronomicznych oraz Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, którego dystrybucja ogranicza się do imprez masowych.

Marka Lech (segment premium) wsparta została wprowadzeniem piwa Lech Shandy (mieszanka piwa i lemoniady), które przyczyniło się do stworzenia nowej piwnej kategorii i przyniosło bardzo obiecujące wyniki sprzedaży. Lech Shandy to mieszanka piwa i specjalnie przygotowanej lemoniady, skierowana do osób, które oczekują od piwa natychmiastowego orzeźwienia.

Wśród innowacji KP wprowadzonych w ostatnim okresie na rynek jest Kolekcja Piwnych Specjalności marki Książęce, która z powodzeniem pozyskuje nowych konsumentów, wybierających dziś różnorodne gatunki piwne. We wciąż rozwijanej kolekcji znajdziemy obecnie Czerwonego Lagera, Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne. Jednak specjalnie na okres jesienno-zimowy została stworzona limitowana wersja Książęcego – Korzenne Aromatyczne. To piwo pełne przypraw i miodu lipowego można było spożywać w tradycyjnej formie lub po podgrzaniu – jako grzaniec – bez konieczności dodawania jakichkolwiek przypraw.

Swą gamę smaków poszerzyła też marka Redd’s, wprowadzając na rynek nowe warianty: Cranberry i Grapefruit-Pineapple. Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple wyróżnia się oryginalnym, nieznanym dotąd na rynku piwnym smakiem słodkiego ananasa, który przełamany został delikatnie kwaskowatym grapefruitem.

Natomiast Redd’s Cranberry to piwo o delikatnym smaku żurawiny. Doskonale orzeźwia, jest też idealne na jesienne i zimowe wieczory.

Ofertę Żubra zasilił z kolei Żubr Ciemnozłoty. To nowe piwo o intensywnym smaku, czerpiące najlepsze cechy z najbardziej popularnych w Polsce piw jasnych oraz piw mocnych. Dzięki temu trafia w gusta konsumentów poszukujących nowych, intensywnych doznań smakowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij