TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kompania Piwowarska liderem innowacji

Aż 11 innowacji produktowych wprowadziła na rynek Kompania Piwowarska w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Poszerzenie oferty produktowej wynika z faktu, iż konsumenci piwa w Polsce stają się coraz bardziej wymagający.
O autorze
1 min czytania 2013-05-23

Kompania Piwowarska okazała się liderem innowacji w 2012 roku.

W ciągu roku marka Tyskie (segment mainstream) pozostała marką nr 1 na polskim rynku piwa, umacniając swą pozycję na terenie całego kraju. Rodzinę marki Tyskie zasiliły w ostatnim czasie trzy nowe produkty: piwo o pełnym, słodowym smaku – Tyskie Klasyczne, niepasteryzowane Tyskie z tanka oferowane konsumentom w wybranych lokalach gastronomicznych oraz Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, którego dystrybucja ogranicza się do imprez masowych.

Marka Lech (segment premium) wsparta została wprowadzeniem piwa Lech Shandy (mieszanka piwa i lemoniady), które przyczyniło się do stworzenia nowej piwnej kategorii i przyniosło bardzo obiecujące wyniki sprzedaży. Lech Shandy to mieszanka piwa i specjalnie przygotowanej lemoniady, skierowana do osób, które oczekują od piwa natychmiastowego orzeźwienia.

Wśród innowacji KP wprowadzonych w ostatnim okresie na rynek jest Kolekcja Piwnych Specjalności marki Książęce, która z powodzeniem pozyskuje nowych konsumentów, wybierających dziś różnorodne gatunki piwne. We wciąż rozwijanej kolekcji znajdziemy obecnie Czerwonego Lagera, Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne. Jednak specjalnie na okres jesienno-zimowy została stworzona limitowana wersja Książęcego – Korzenne Aromatyczne. To piwo pełne przypraw i miodu lipowego można było spożywać w tradycyjnej formie lub po podgrzaniu – jako grzaniec – bez konieczności dodawania jakichkolwiek przypraw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Swą gamę smaków poszerzyła też marka Redd’s, wprowadzając na rynek nowe warianty: Cranberry i Grapefruit-Pineapple. Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple wyróżnia się oryginalnym, nieznanym dotąd na rynku piwnym smakiem słodkiego ananasa, który przełamany został delikatnie kwaskowatym grapefruitem.

Natomiast Redd’s Cranberry to piwo o delikatnym smaku żurawiny. Doskonale orzeźwia, jest też idealne na jesienne i zimowe wieczory.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ofertę Żubra zasilił z kolei Żubr Ciemnozłoty. To nowe piwo o intensywnym smaku, czerpiące najlepsze cechy z najbardziej popularnych w Polsce piw jasnych oraz piw mocnych. Dzięki temu trafia w gusta konsumentów poszukujących nowych, intensywnych doznań smakowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się