Kompania Piwowarska okazała się liderem innowacji w 2012 roku.
W ciągu roku marka Tyskie (segment mainstream) pozostała marką nr 1 na polskim rynku piwa, umacniając swą pozycję na terenie całego kraju. Rodzinę marki Tyskie zasiliły w ostatnim czasie trzy nowe produkty: piwo o pełnym, słodowym smaku – Tyskie Klasyczne, niepasteryzowane Tyskie z tanka oferowane konsumentom w wybranych lokalach gastronomicznych oraz Tyskie Jasne Lekkie 3,5%, którego dystrybucja ogranicza się do imprez masowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Lech (segment premium) wsparta została wprowadzeniem piwa Lech Shandy (mieszanka piwa i lemoniady), które przyczyniło się do stworzenia nowej piwnej kategorii i przyniosło bardzo obiecujące wyniki sprzedaży. Lech Shandy to mieszanka piwa i specjalnie przygotowanej lemoniady, skierowana do osób, które oczekują od piwa natychmiastowego orzeźwienia.
Wśród innowacji KP wprowadzonych w ostatnim okresie na rynek jest Kolekcja Piwnych Specjalności marki Książęce, która z powodzeniem pozyskuje nowych konsumentów, wybierających dziś różnorodne gatunki piwne. We wciąż rozwijanej kolekcji znajdziemy obecnie Czerwonego Lagera, Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne. Jednak specjalnie na okres jesienno-zimowy została stworzona limitowana wersja Książęcego – Korzenne Aromatyczne. To piwo pełne przypraw i miodu lipowego można było spożywać w tradycyjnej formie lub po podgrzaniu – jako grzaniec – bez konieczności dodawania jakichkolwiek przypraw.
Swą gamę smaków poszerzyła też marka Redd’s, wprowadzając na rynek nowe warianty: Cranberry i Grapefruit-Pineapple. Nowy Redd’s Grapefruit-Pineapple wyróżnia się oryginalnym, nieznanym dotąd na rynku piwnym smakiem słodkiego ananasa, który przełamany został delikatnie kwaskowatym grapefruitem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Natomiast Redd’s Cranberry to piwo o delikatnym smaku żurawiny. Doskonale orzeźwia, jest też idealne na jesienne i zimowe wieczory.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ofertę Żubra zasilił z kolei Żubr Ciemnozłoty. To nowe piwo o intensywnym smaku, czerpiące najlepsze cechy z najbardziej popularnych w Polsce piw jasnych oraz piw mocnych. Dzięki temu trafia w gusta konsumentów poszukujących nowych, intensywnych doznań smakowych.