TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy model sprzedaży usług PR

Agencja Publicon uruchamia program szkoleniowy – Instytut Publicon, oferując tym samym zupełnie nowy model sprzedaży usług PR. W ofercie znalazły się: szkolenia otwarte, warsztaty problemowe, konsultacje 24/7 oraz opracowywanie raportów i analiz.
O autorze
1 min czytania 2017-09-28

Tym, co wyróżnia Instytut Publicon, jest model współpracy, jaki agencja oferuje swoim klientom. Uczestnik, wybierając jedną z dostępnych opcji – warsztaty problemowe, może skorzystać z pomocy trenerów w rozwiązaniu bieżących problemów komunikacyjnych czy przygotowaniu strategii PR. Co ważne, nie jest zobowiązany żadną długoterminową umową. Strony wspólnie podpisują NDA, klient wypełnia brief, a dedykowani do projektu prowadzący, zaledwie w ciągu kilku dni są gotowi do tego, aby zorganizować w wyznaczonym przez zamawiającego miejscu warsztaty. — Oferta Instytutu zbudowana jest na modelu „agile”, czyli elastycznym włączaniem ekspertów Publiconu w życie organizacji. Podczas spotkania pełnimy funkcję coacha, a nie „wykładowcy”. Podsuwamy pomysły i możliwe rozwiązania, ale, co trzeba zaznaczyć, to właśnie we współpracy z klientem opracowujemy najlepszą strategię komunikacji. Potencjalnie jest to silny model rozwojowy dla firm – tłumaczy Katarzyna Pastuszka.

Instytut Publicon to także szkolenia otwarte – spotkania, podczas których debatujemy o aktualnych problemach, z którymi przychodzi się zmierzyć firmom na różnych etapach ich rozwoju, konsultacje 24/7 – przez skype’a, FB, telefon, e-mail czy podczas indywidualnego spotkania, a także raporty i analizy, przygotowywane na zamówienie zleceniodawcy. – Każde zlecenie wyceniane jest indywidualnie, po rozmowie i przeanalizowaniu wytycznych otrzymanych od klienta. Wyjątkiem są szkolenia otwarte. Informacje o miejscu, terminie i koszcie udziału w spotkaniu publikujemy na stronie Instytutu – kończy Katarzyna Pastuszka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj