„Klucz do teorii spisku” – niestandardowa akcja FOKUS TV na Twitterze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Klucz do teorii spisku” – niestandardowa akcja FOKUS TV na Twitterze

„Klucz do teorii spisku” to pierwsza akcja telewizji FOKUS TV na Twitterze, której celem jest wzmocnienie promocji nowego serialu stacji „Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU”.

Tylko w ciągu dwóch pierwszych dni działania kampanii – mimo zamkniętego profilu – zanotowano wzrosty zaangażowania o ponad 170%. 5 października, w dniu premiery serialu, widoczność profilu zostanie przywrócona dla wszystkich użytkowników. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Klucz do teorii spisku” to unikatowa w skali social media akcja promująca produkcję TV. Szukaliśmy rozwiązania, które idealnie wpisze się w konwencję serialu, odzwierciedli jego klimat. Ograniczenie widoczności treści na publicznym profilu budzi skojarzenia z teorią spisku. – mówi Mikołaj Nowak – dyrektor marketingu i promocji kanałów FOKUS TV I NOWA TV. W dodatku jest to akcja prekursorska – nikt przed nami nie odważył się na taki krok. Nasz administrator zatwierdza nowych członków, którzy widzą ekskluzywne treści z planu zdjęciowego, treści archiwalne dotyczące poruszanych przez Tomasza Sekielskiego spraw, i wiele innych interesujących na Twitterze materiałów. To ogromna wartość dodana dla tamtejszej społeczności i w pełni spójna z konwencją serialu dokumentalnego akcja” – dodaje Mikołaj Nowak. 

„Obserwuj by otworzyć kłódkę”, jest hasłem zachęcającym do wejścia do „społeczności” interesującej się kulisami powstawania serialu i tematyką głośnych polskich teorii spiskowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij