TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ojcowskie reklamy – Allegro, Orange i Mercedes z wyróżnieniami topdads 2017

Allegro, Orange i Mercedes-Benz Polska – to trzy firmy, których kampanie reklamowe doceniono wyróżnieniami topdads 2017. Za promowanie pozytywnego wizerunku ojcostwa uhonorowano również Fundację Mamy i Taty.
O autorze
1 min czytania 2017-10-02

Wyróżnionych ogłoszono w piątek (29 września br.) podczas uroczystej Gali. Wydarzenie poprzedziło zaplanowane na kolejny dzień IX Międzynarodowe Forum Tato.Net.

Wyróżnienia topdads zostały przyznane przez Kapitułę Rady Programowej Tato.Net po raz pierwszy w historii. Jak tłumaczy Inicjatywa Tato.Net, głównym celem było docenienie kampanii reklamowych, które promują pozytywny wizerunek ojca. Zgodnie z przyjętymi założeniami, wyróżnione zostały kampanie budujące w przestrzeni publicznej pozytywny wizerunek ojca i prezentujące warte naśladowania wzorce postaw ojcowskich.

„Dawniej w reklamach ojciec był przedstawiany głównie w konwencji komediowej, ale od pewnego czasu widoczny jest nowy trend. Topdads to więc forma uhonorowania dla tych, którzy nie boją się pokazywać ojcostwa jako czegoś pozytywnego” – mówi współzałożyciel Fundacji Cyryla i Metodego oraz pomysłodawca Inicjatywy Tato.Net, dr Dariusz Cupiał.

Wyróżnienia topdads 2017

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród wyróżnionych znalazły się trzy firmy oraz jedna fundacja.

Allegro zostało docenione za dwie reklamy: „Czego szukasz na co dzień?” oraz „Czego szukasz od Święta?”. Wyróżnienie przyznano „za konsekwentne promowanie wartości relacji rodzinnych oraz za dostarczenie niezapomnianych wzruszeń i ojcowskiej inspiracji”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przypadku Fundacji Mamy i Taty wyróżnienie dotyczy kampanii społecznej „Fajnie Być Tatą”. Kapituła uhonorowała w ten sposób „rzetelność w przygotowaniu i pomysłowość w kreacji kampanii”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wśród wyróżnionych znalazło się też Orange – za reklamę „Orange Love”. W uzasadnieniu wskazano na „promowanie wizerunku ojca – jako pierwszego trenera i kibica, inspiratora i wiernego fana na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”.

Wyróżnienie topdads 2017 otrzymała również firma Mercedes-Benz Polska, która przeprowadziła kampanię „#4FATHERS”. Doceniono „dowartościowanie ojcostwa w kompleksowej kampanii poprzez ukazanie go jako największej z przygód w życiu mężczyzny”.

W trakcie piątkowej – poprowadzonej przez Przemysława Babiarza – Gali wręczono również wyróżnienia MAX. Są one przyznawane za wspieranie ojcostwa oraz pomaganie w odkrywaniu go przez innych. W tym roku statuetki, które nawiązują do św. Maksymiliana Kolbego, otrzymali Marek Kamiński, dr Krzysztof Liszcz, Jerzy Dmowski oraz Stowarzyszenie STERNIK.

Zorganizowana w Hotelu Arche Folwark w podwarszawskiej miejscowości Łochów Gala poprzedziła IX Międzynarodowe Forum Tato.Net, które zaplanowano na 30 września 2017 r. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Wolność & Dyscyplina”. Forum zostało objęte honorowym patronatem przez prezydenta Andrzeja Dudę.

Więcej informacji nt. wyróżnień topdads i IX Międzynarodowego Forum Tato.Net.