Mamy (i) reklamy nie tylko na Dzień Mamy

Mamy (i) reklamy nie tylko na Dzień Mamy

26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. W innych zakątkach świata to święto przypada na inne dni, lecz również obchodzone jest z dużym entuzjazmem, który podzielają marketerzy.

Postanowiliśmy sprawdzić, jak wizerunek matki wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Poniżej znajdziecie kilka przykładów z Polski i zagranicy. Jakie więc są matki według marketerów?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polska

Bakuś: reklamy z mamą Marcina Gortata i z mamą Adama Małysza

Prudential Polska: Grown up

ING Bank Śląski: Dojeżdżamy. Załatwiamy. Prowizji nie pobieramy - kredyt hipoteczny ING

ING Bank Śląski: Zygfryd - "Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny"

IKEA: Kleopatra

Tesco Ezakupy: Mama

Bebilon: Mamy mogą tak wiele! 

Kampania społeczna “Mama ma”

Grześki Jutrzenka: Mama - opinie i komentarze

McDonalds: Dzień Matki

Fundacja Rak'n'roll: Boskie Matki

przykłady zagraniczne oraz przegląd markowych postów na następnej podstronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij