Mamy (i) reklamy nie tylko na Dzień Mamy

Mamy (i) reklamy nie tylko na Dzień Mamy
26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. W innych zakątkach świata to święto przypada na inne dni, lecz również obchodzone jest z dużym entuzjazmem, który podzielają marketerzy.
O autorze
1 min czytania 2013-05-24

Postanowiliśmy sprawdzić, jak wizerunek matki wykorzystywany jest w komunikacji marketingowej. Poniżej znajdziecie kilka przykładów z Polski i zagranicy. Jakie więc są matki według marketerów?

Polska

Bakuś: reklamy z mamą Marcina Gortata i z mamą Adama Małysza


Prudential Polska: Grown up

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ING Bank Śląski: Dojeżdżamy. Załatwiamy. Prowizji nie pobieramy – kredyt hipoteczny ING

ING Bank Śląski: Zygfryd – „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

IKEA: Kleopatra

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tesco Ezakupy: Mama

Bebilon: Mamy mogą tak wiele! 

Kampania społeczna “Mama ma”

Grześki Jutrzenka: Mama – opinie i komentarze

McDonalds: Dzień Matki

Fundacja Rak’n’roll: Boskie Matki

przykłady zagraniczne oraz przegląd markowych postów na następnej podstronie.


Świat

Le Trefle: Emma

FiatUK: The Motherhood feat. Fiat 500L

Cure For Life Foundation: Birthday Cards

Hallmark – Mother Bird

Olympics P&G: Thank You Mom

Virgin Mobile Presents: Make Momma Proud with Susie Essman

Patio Olmos Shopping: Arms

Debenhams: Mother’s Day

SportChek: Mother’s Day

AT&T: It’s Not Complicated

Google: Here’s to the Moms 

Oreo: The Perfect Mother’s Day Gift

YDA: For those who are born to create drama

Na koniec kampania zrealizowana przez Every Mother Counts pod hasłem „No mothers’ day”, w celu podniesienia świadomości dot. umieralności matek (ciężarnych) na świecie, którą wśród swoich ulubionych reklam w przeglądzie “Reklamy kobiecym okiem cz.2” wymieniła Ewelina Kitlińska.

Poniżej galeria kreacji graficznych:

oraz przegląd życzeń składanych przez marki 26.05 na Facebooku: