Reebok RUN Crew to nowa społeczność biegowa, której treningi oparte są o metodę Aerobic Capacity. Twórcą tej metody jest Chris Hinshaw – globalny partner marki Reebok. Metoda ta opiera się na seriach specjalnie zaprogramowanych biegów interwałowych pozwalających uczyć się kontrolować lepiej tempo i osiągać lepsze rezultaty w bieganiu a także w pozostałych sportach. Reebok RUN CREW to także specjalna linia odzieży, którą można otrzymać za uczestnictwo w określonej liczbie treningów.
Za strategię, koncepcję i identyfikację wizualną Reebok RUN CREW odpowiada Cut The Mustard. Agencja zajmuje się również koordynacją całego projektu, prowadzeniem kanałów social grupy, organizacją treningów specjalnych i eventów, połączeniem aktywności ze sklepami, a także zorganizowała wizytę Chrisa Hinshawa w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. marka sportowa Reebok, ubezpieczyciel Aegon, producent leków Polpharma, woda ID’EAU, H&M, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.