Tablica.pl z akcją specjalną – czas pozbyć się przedmiotów z PRL-u

Tablica.pl, serwis ogłoszeń lokalnych, zachęca internautów do wystawiania przedmiotów pochodzących z okresu Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej. Sprzedając nieśmiertelne kryształy, radiomagnetofon, meblościankę, a nawet Fiata 126p można wygrać m.in. wczasy w Bułgarii.
O autorze
1 min czytania 2013-05-24

Towarzysze! Podejrzewamy (a mamy swoje źródła), że wielu z Was ukrywa przedmioty z czasów PRL-u. Czas się ich pozbyć – w ten sposób serwis Tablica.pl zachęca użytkowników do wystawiania rzeczy, których czasy świetności przypadły na okres Polski Ludowej.

Aby wziąć udział w konkursie należy sfotografować dany przedmiot i utworzyć ogłoszenie na serwisie Tablica.pl dodając również tytuł oraz treść. Ważne, by wystawiana rzecz wpisywała się w konwencję akcji: – Zachęcamy do pozbywania się przedmiotów, które pochodzą z okresu do 1989 roku. Wystawiać można wszystko począwszy od drobnych rzeczy, jak syfony, kryształy czy elementarze poprzez meblościanki, tapczany, a nawet auta. Ogłoszenia dodawane w ramach akcji pojawią się w oddzielnej kategorii – mówi Przemek Klemczak z serwisu Tablica.pl.

Na serwisie już można przeglądać kilkadziesiąt pierwszych ogłoszeń. Ze strychów czy piwnic powyciągano m.in. takie przedmioty, jak: kultowa pralka Frania, saturator, poradnik hurtownika, historyjki z gumy Donald, boombox marki Uher, telewizor Unitra oraz odznaki wojskowe. W kategorii pojawiły się także pierwsze pojazdy, np. wojskowa Nysa Camper, „maluch” oraz motocykl Simson, nazwany przez wystawiającego „koszmarkiem”.

Autorzy ogłoszeń z najlepszym opisem oraz zdjęciem przedmiotu staną do walki o nagrody z epoki. Zdobywca pierwszego miejsca będzie mógł wybrać się w tym roku na wczasy do Bułgarii, a pozostali otrzymają zestawy „Kronik Filmowych” oraz kubki dobrze znane bywalcom barów mlecznych z czasów Polski Ludowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszyscy, którzy chcieliby wymienić relikty poprzedniej epoki na wczasy w Bułgarii, mają na to czas tylko do 1 czerwca. Następnie jury podejmie decyzję wybierając najlepsze ogłoszenia. W wydaniu werdyktu mogą pomóc głosy oddawane przez użytkowników serwisu na poszczególne oferty dodawane w ramach akcji „Czar PRL-u”.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie akcji Tablica.pl/PRL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się