Filmteractive 2017 już za dwa dni - ostatni dzwonek, by kupić bilety!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Filmteractive 2017 już za dwa dni - ostatni dzwonek, by kupić bilety!

Już za dwa dni rozpocznie się pierwsza konferencja w ramach Filmteractive 2017, która odbędzie się w Warszawie. Bilety są jeszcze dostępne!

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy, z czego pierwszy odbędzie się już za dwa dni w Warszawie.

Brands of the Future (12.10.2017, Warszawa – Mińska 65) - konferencja skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, która będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także do zastanowienia się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.

Wśród zaproszonych gości m.in.:

  • Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki Smartcuts, współzałożyciel CONTENTLY.
  • Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC.
  • Patrycja Matul, dpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka.
  • Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy startupu, aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilever za miliard dolarów.

Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać sile więzi z widzami, a to wszystko w oparciu o połączenie sztuki storytellingu i Big Data.

Więcej na stronie

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij