Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Karolina Kornacka zostaje Head of Content & Social Media w agencji Kamikaze

Karolina Kornacka awansowała w strukturach agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Head of Content & Social Media. Wcześniej pracowała na stanowisku Strategy Planner.
O autorze
0 min czytania 2017-10-12

Karolina Kornacka pracuje w Kamikaze od 2014 r., początkowo jako Junior Social Media Specialist, później Social Media Executive, a następnie Project Manager i Social Media Specialist. Na początku 2016 roku objęła stanowisko Strategy Planner, pracując dla kluczowych klientów agencji.

Obecnie, jako Head of Content & Social Media, Karolina Kornacka będzie nadzorować pracę zespołu Social Media oraz realizację projektów content marketingowych. W dalszym ciągu będzie także wspierać swoją wiedzą i doświadczeniem prace strategiczne dla kluczowych klientów agencji. 

Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj