MullenLowe Warsaw dla Jameson Irish Whiskey

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe Warsaw dla Jameson Irish Whiskey

„Sine Metu, przyjaciele!” – mówi Piotr Kędzierski w nowej kampanii MullenLowe Warsaw dla Jameson  Irish Whiskey

MullenLowe Warsaw przygotowała kampanię digital dla Jameson Irish Whiskey (Wyborowa S.A.). Idea akcji opiera się na motto rodziny Jamesonów – Sine Metu, a jej ambasadorem jest znany dziennikarz radiowy - Piotr „Kędzior” Kędzierski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Słowa Sine Metu tłumaczy się z łaciny jako „bez obaw”. Dla marki Jameson znaczą jednak dużo więcej. To postawa życiowa, która charakteryzuje się otwartością na ludzi i świat, na nowe wrażenia, wyzwania i doświadczenia. Ten, kto wyznaje dewizę Sine Metu, idzie przez życie  bez obaw, czerpiąc z niego więcej radości i satysfakcji.

Piotrek Kędzierski bezsprzecznie żyje właśnie według tej zasady. Ma wiele pomysłów, które z powodzeniem realizuje. Piotrek Kędzierski jest bohaterem filmu, który można już obejrzeć w mediach społecznościowych.

Wsparcie PR kampanii zapewnia agencja MSL Group. 

- W październiku zmieniamy czas z letniego na zimowy, mamy więc ekstra godzinę dla siebie i dla przyjaciół. Zabierzcie ze sobą znajomych i spotkajmy się w super miejscach na imprezach z cyklu „25 godzina”. Czekamy na was  razem z Piotrem. Będzie mnóstwo atrakcji. To właśnie jest Sine Metu! O wszystkim dowiecie się na stronie www25godzina.pl. i na naszym facebookowym profilu Jameson Irish Whiskey – mówi Marcin Zalewski, Brand Manager Jameson &Chivas

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij