UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla Bricomarché

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla Bricomarché

Mania Paragonów” – to hasło ogólnopolskiej loterii prowadzonej przez agencję UNIQUE ONE dla supermarketów dom i ogród Bricomarché (Grupa Muszkieterów).

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 października 2017 roku i potrwa do 5 stycznia 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu za kwotę 20 zł w okresie promocyjnym, a następnie dokonać zgłoszenia na stronie www.loteria.bricomarche.pl lub w aplikacji mobilnej Bonusy Bricomarché (należy zachować paragon). Każde wydane 20 złotych to 1 los w loterii, a za dokonanie pełnej rejestracji można otrzymać 4 dodatkowe losy. Zakupy powyżej 160 zł premiowane są ekstra losami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W loterii można wygrać: robot planetarny Bosch (24 sztuki), iPhone 6 (12 sztuk), iPad (24 sztuki), iRobot Braava (24 sztuki), odkurzacze bezprzewodowe Philips (24 sztuki), telewizor Philips 49” (24 sztuki), Sony Playstation 4 (12 sztuk). Co miesiąc, spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń losowany będzie samochód Toyota Yaris (łącznie 3 samochody w akcji).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za organizację i obsługę loterii, zaprojektowanie strony www.loteria.bricomarche.pl, przygotowanie aplikacji do rejestrowania paragonów, kreacji materiałów POS.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij