Różowa wstążka na bananach Chiquita

W drugiej połowie października na bananach Chiquita pojawi się 100 mln naklejek z różową wstążką. Kampania towarzyszy rozpoczynającemu się właśnie Różowemu Październikowi, który na całym świecie jest miesiącem profilaktyki raka piersi.
O autorze
0 min czytania 2017-10-13

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na ważny i bliski wszystkim temat, który powinien być podejmowany nie tylko w październiku. Każdego roku bowiem, spośród milionów nowych zachorowań na raka, rak piersi jest najczęściej rozpoznawanym nowotworem u kobiet.

Banan jest jednym z najpopularniejszych owoców świata i idealną przekąską zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Sam lub jako dodatek, bardzo często jest elementem codziennej diety. Dlatego właśnie marka Chiquita, której banany są obecne w wielu domach, postanowiła wykorzystać ten fakt dla dobra społecznego. Celem październikowej kampanii i różowych naklejek ze wstążką jest zwrócenie uwagi jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.