Herbaty w piramidkach LOYD obsługiwane przez agencję OS3

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Herbaty w piramidkach LOYD obsługiwane przez agencję OS3

OS3 wygrało postępowanie na obsługę jednej z kluczowych marek polskiego producenta kaw, herbat, napojów czekoladowych i musli – firmy Mokate. Agencja od października odpowiadać będzie za digitalowe działania dla marki LOYD.

Ogłoszone przez Mokate postępowanie miało na celu wyłonienie partnera, który zajmie się komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Komunikacja z Klientami za pomocą social mediów już nikogo nie dziwi – a nawet stała się rynkowym standardem. Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności marki LOYD w środowisku digitalowym, w tym social mediach – zarówno na poziomie contentu jak i wizerunku – argumentuje wybór Kamil Galas z Mokate.

- Cieszy nas, że tak ważny na rynku producent kaw i herbat zaufał naszej ekspertyzie i wieloletniemu doświadczeniu w budowaniu skutecznej komunikacji. To dla nasz szczególnie istotne, ponieważ Mokate postawiło na naszą koncepcję komunikacji w dynamicznym i wciąż ulegającym przemianom środowisku social mediów – powiedział Maciej Hilt, BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR OS3 Sp. z o.o.

Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.

Portfolio marki LOYD obejmuje zarówno herbaty jak i susze owocowe i zioła oraz mieszanki funkcjonalne. Znakomite kompozycje smakowe uzyskuje się przede wszystkim dzięki wykorzystaniu wyselekcjonowanych surowców o najwyższej jakości. Wysoką jakość oferowanych herbat gwarantują również najnowocześniejsze maszyny do porcjowania herbat w piramidkach oraz ostre kryteria jakościowe przy doborze stosowanych surowców. Monitoring obejmuje cały cykl produkcyjny, rozpoczynając od źródła, czyli upraw, poprzez zbiór i transport do fabryki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij