TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łomża miodowe w nowej butelce – rebranding marki

Van Pur - największa na polskim rynku, niezależna spółka piwowarska – zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Zmiana ma na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę graficzną...
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

…Studio Wilk.

Wprowadzeniu Łomży w nowej odsłonie towarzyszą kompleksowe działania promocyjne, przy realizacji których marka współpracuje z agencją Deloitte Digital. Komunikacja obejmuje działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampanię video, wykorzystującą VOD i Youtube. Dodatkowo, prowadzone są działania w mediach społecznościowych.

Rebranding jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Łomża. Swoją drogą”. Za przeprowadzenie badań i przygotowanie strategii odpowiadał zespół Deloitte Marketing Strategy and Consumer Research, a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital.

– W najnowszej odsłonie kampanii elementy nowej identyfikacji pojawiają się nie tylko na butelce. W filmie wykorzystaliśmy emblemat jelenia i charakterystyczny żółty kolor. – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Łomża Miodowa jest na rynku od 2011 roku. Dostawcą wielokwiatowego miodu używanego do produkcji jest rodzinne gospodarstwo pasieczne – Bartnik Mazurski.

– Po udanej restylizacji butelki piwa Łomża Jasne, postanowiliśmy „odświeżyć” wygląd wariantu miodowego, który ma ugruntowaną pozycję na rynku i grono wielbicieli. Postawiliśmy na nowy design butelki – zmianie ulegnie zarówno jej kształt, jak i logotyp, typografia marki oraz etykieta. – mówi Katarzyna Paszczuk, Junior Brand Manager z Van Pur.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy tworzeniu kampanii Deloitte Digital wspierał dom mediowy Mediacom, dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Zstudio&Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Za materiały POS odpowiada agencja Invitro.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma Van Pur rozpoczęła współpracę z Deloitte Digital w styczniu 2017 roku. Z początkiem czerwca br. partnerstwo z Łomżą zostało rozszerzone także o obsługę marki w mediach społecznościowych.

Spot dostępny jest tu.