TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” w kampanii pralek Bosch

Do grudnia potrwa kampania pralek Bosch, w której podkreślane są najważniejsze ich cechy. Działania obejmą przede wszystkim prasę i on-line, a także media społecznościowe.
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

Bosch – ekspercki charakter marki

Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby konsumentów. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały o komunikację profilowaną. W najpoczytniejszych magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów:

1. Dla eleganckich – szybkie odświeżanie bez wody i detergentu ActiveOxygen Refresh.

2. Dla zapominalskich – funkcja Start/Pauza, dzięki której w każdym momencie możemy dodać zapomniane ubranie do prania, jeśli cykl prania na to pozwala.

3. Dla wygodnych – automatyczny system dozowania środka piorącego i-DOS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

4. Dla troskliwych – technologia ActiveOxygen usuwająca 99,99 proc. bakterii i zarazków nawet w niskich temperaturach.

5. Dla oszczędnych – funkcja EcoPerfect zmniejszająca zużycie wody i energii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

6. Dla zabieganych – funkcja TimePerfect skracająca czas prania nawet o 65 proc.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.

Kampanię przygotowali:

– layout prasowy: Insignia
– on-line: ACR Media House
– content media społecznościowe: hyperCREW