Yanosik jest znanym systemem wzajemnej wymiany informacji pomiędzy kierowcami. Jego początki sięgają 2008 roku, kiedy to powstał pomysł na aplikację. Jak wspomina Adam Tychmanowicz, Prezes Zarządu Neptis S.A., właściciel aplikacji – „CB Radio było dla mnie męczące i tak z moim przyjacielem zaczęliśmy się zastanawiać, czym można je zastąpić.„.
Z czasem aplikacja przerodziła się w prężnie działający system komunikacji pomiędzy kierowcami, z którego obecnie korzysta 1,5 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie. Jak podkreśla Adam Tychmanowicz – ” Teraz mamy dość dojrzały produkt, który jest powiązany nie tylko z największym operatorem paliwowym w Polsce, czyli z koncernem PKN Orlen w ramach programu Vitay.„.
Zobacz również
Więcej na temat Yanosika, jego historii i pierwszych modeli, a także tego, jak obecnie wygląda społeczność kierowców, dowiecie się z rozmowy z Adamem Tychmanowiczem, przeprowadzonej przez redakcję Antyweb.
Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]