TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Startupy w Mercedesie: 1.5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, czyli o tym, jak Yanosik zdobył zaufanie kierowców

Startupy w Mercedesie: 1.5 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, czyli o tym, jak Yanosik zdobył zaufanie kierowców
Jaka jest historia Yanosika - popularnego systemu komunikowania się pomiędzy kierowcami? Jak powstał i zmienił się na przestrzeni lat? W kolejnej części cyklu "Startupy w Mercedesie" rozmawiamy z Adamem Tychmanowiczem, twórcą aplikacji Yanosik.
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

Yanosik jest znanym systemem wzajemnej wymiany informacji pomiędzy kierowcami. Jego początki sięgają 2008 roku, kiedy to powstał pomysł na aplikację. Jak wspomina Adam Tychmanowicz, Prezes Zarządu Neptis S.A., właściciel aplikacji – „CB Radio było dla mnie męczące i tak z moim przyjacielem zaczęliśmy się zastanawiać, czym można je zastąpić.„.

Z czasem aplikacja przerodziła się w prężnie działający system komunikacji pomiędzy kierowcami, z którego obecnie korzysta 1,5 miliona unikalnych użytkowników miesięcznie. Jak podkreśla Adam Tychmanowicz – ” Teraz mamy dość dojrzały produkt, który jest powiązany nie tylko z największym operatorem paliwowym w Polsce, czyli z koncernem PKN Orlen w ramach programu Vitay.„.

Więcej na temat Yanosika, jego historii i pierwszych modeli, a także tego, jak obecnie wygląda społeczność kierowców, dowiecie się z rozmowy z Adamem Tychmanowiczem, przeprowadzonej przez redakcję Antyweb.

Materiał powstał we współpracy z marką Mercedes.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj