Coldrex wraca po 10 latach na telewizyjne ekrany

Pod hasłem „Silniejszy od przeziębienia i grypy” ruszyła kampania reklamowa marki Coldrex. To pierwsza po 10-letniej przerwie kampania telewizyjna marki.
O autorze
0 min czytania 2017-10-18

W komunikacji Coldrex stawia na siłę działania leku wykorzystując postać Siłacza, związanego z marką od kilkudziesięciu lat. Kampania wpiera wariant saszetek Coldrex MaxGrip, który łączy 3 składniki aktywne i jest najsilniejszym lekiem na grypę i przeziębienie dostępnym bez recepty*.

Coldrex promuje 30-sekundowy spot, emitowany m.in. w stacjach Polsatu i TVN. Kampania telewizyjna jest wspierana aktywnością VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Spot przygotowała agencja Red8, za jego produkcję odpowiada Propeller, a za postprodukcję – Xantus.