fot. Instagram.com
Jeż Azuki został najmniejszym influencerem świata i gwarantujemy, że najsłodszym!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Azuki jest maleńkim, japońskim jeżem, którego właściciele prowadzą profil na Instagramie. Jak się okazało, zwierzak sprzedał swój dom, by zaopatrzyć się w miniaturowe narzędzia kempingowe i wyruszyć na przygodę godną mistrzów surwiwalu!
Wyposażony w namiot, grill i kajak sprawił, że internet oszalał na jego punkcie i każdy chciałby udać się na spotkanie z dziką naturą. Poniżej możecie zobaczyć kadry z przygody życia Azukiego.
Zdjęcia są oczywiście wynikiem współpracy z firmą Coleman, pozostaje pytanie, czy skłaniają nas do zakupu namiotu, czy adopcji jeża 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing