Opus B Brand Design zdobywa kolejne trzy nagrody Red Dot 2017!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B Brand Design zdobywa kolejne trzy nagrody Red Dot 2017!

Jury wyłoniło tegorocznych laureatów największego na świecie i najbardziej cenionego konkursu w branży wzornictwa przemysłowego – Red Dot Design Concept. Projektanci Opus B Brand Design zdobyli dwie nagrody główne i wyróżnienie.

Uznani na świecie eksperci głównymi nagrodami docenili koncepty: Kwarta (marka miodu pitnego) oraz Gekko (marka męskich kosmetyków), wyróżnienie natomiast otrzymał koncept Barberian (marka męskich akcesoriów do włosów).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W rankingu najbardziej nagrodzonych agencji brand design, biorących w ostatnich 5 latach udział w Red Dot Design Concept, organizatorzy odnotowali Opus B Brand Design na wysokim, 9 miejscu. Agencja jest jedyną polską firmą obecną w zestawieniu.

Kwarta

Projekt czerpie inspirację z przeszłości, opakowanie stanowi interpretację tradycyjnego kamionkowego naczynia na miód pitny, gdyż zachowany został oryginalny materiał, tłoczenia, sygnowanie i cały proces produkcyjny. Projektanci, podkreślają, że Kwarta to dialog przeszłości z współczesną myślą projektową. Nazwa marki nawiązuje do staropolskiej jednostki miary objętości. Dlatego też opakowania otrzymały nietypową objętość 942 ml, czyli 1 kwartę.

Gekko

Kolejny nagrodzony koncept autorstwa projektantów Opus B Brand to projekt minimalistycznego i funkcjonalnego opakowania na szampon lub żel pod prysznic. Gekko to marka do pielęgnacji ciała dla mężczyzn. Inspirowany fizjonomią gekona system zintegrowanych z opakowaniem przyssawek, pozwala szybko i intuicyjnie umieszczać szampon lub żel w najdogodniejszej części prysznica.

 – Cały koncept Gekko opiera się na insightcie związanym z brakiem miejsca na męskie kosmetyki w łazience pod prysznicem. Bardzo często zdarza się, że całą wolną przestrzeń na półkach zajmują kobiece rzeczy, dlatego projekt Gekko daje mężczyźnie trochę miejsca, nie zabierając go przy tym partnerce – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Barberian

Wyróżnienie Red Dot Design Concept otrzymał projekt Barberian – koncept marki akcesoriów do włosów dla mężczyzn.

Z myślą o mężczyznach, którzy dbają o swój długi bujny zarost powstał Barberian – silna marka zbudowana na archetypie bohatera – wojownika i barbarzyńcy, który gumki do brody traktuje niczym trofea z wygranej walki.

 – Aby wzmocnić w mężczyznach poczucie wyjątkowości, skutecznie wykorzystaliśmy męskie kody komunikacyjne, odwołując się do atawistycznej atrakcyjności i siły. Nasza obietnica marki nawiązuje do ukrytych męskich pragnień, ubarwiając monotonną codzienność, w której zdaje się nie być miejsca dla wojowników i ich rogatych hełmów – wyjaśnia Paweł Frej.

 

Red Dot Award

Nagroda Red Dot przyznawana jest w trzech konkursach: Product Design, Design Concept i Communication Design. Projekty docenione w konkursie Design Concept będzie można zobaczyć podczas wystawy w Red Dot Design Museum w Singapurze oraz w corocznym albumie konkursowym.

W 2017 roku zespół Opus B Brand Design otrzymał także nagrodę w konkursie Red Dot Communication Design za projekt systemu identyfikacji wizualnej dla Krakowa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij