Wystartowała kampania wizerunkowa player.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kampania wizerunkowa player.pl

Rozpoczęła się kampania player.pl, która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową działań stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej player.pl jest przede wszystkim poinformowanie użytkowników o wprowadzeniu nowego serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi. Prowadzone działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, Internet, oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Nasze działania mają na celu zakomunikowanie zmian w playerze - począwszy od bardziej intuicyjnego UX, poprzez nowa szatę graficzną z nowym logo po rozszerzoną bibliotekę treści. Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy tego najbardziej angażującego serwisu VOD na rynku”.- powiedziała Agata Fijałkowska, Dyrektor Marketingu player.pl

W jednym z najpopularniejszych serwisów VOD pojawi się także nowy kontent. Obecnie z samej strony www.player.pl korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Wśród ekskluzywnych produkcji platformy takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”, a także uwielbianych przez widzów programów TVN: „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, oraz „Diagnoza” użytkownicy znajdą tu nowe kanały live czy najnowsze polskie produkcje na żądanie jak „Amok” czy „Gwiazdy”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij