Nowy gracz na rynku usług płatniczych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

Nowy gracz na rynku usług płatniczych

Straal oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce, oferując kompleksowy pakiet rozwiązań dla biznesu.

Firma Straal ogłosiła dzisiaj oficjalnie rozpoczęcie działalności na polskim rynku. Dotychczas rozwiązania Straal dostarczane były biznesowi w modelu white label lub na podstawie rekomendacji partnerskich. Teraz firma otwiera się na szerokie grono klientów – w szczególności podmiotów działających w modelu subskrypcyjnym, graczy z obszaru transgranicznego e-commerce, dostawców oprogramowania typu SaaS (Software as a Service) oraz wszystkie przedsiębiorstwa planujące szybką ekspansję międzynarodową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spółka przygotowała dla polskiego biznesu kompleksowy pakiet rozwiązań umożliwiających:

  • akceptację płatności kartowych (jednorazowych, automatycznych oraz one-click),
  • akceptację płatności realizowanych za pomocą przelewów SEPA Direct Debit,
  • łatwe tworzenie planów subskrypcyjnych i zarządzanie nimi,
  • optymalizację transakcyjną (m.in. inteligentne obciążanie cykliczne kart nastawione na maksymalizację ściągalności należności abonamentowych),
  • pogłębioną analitykę i raportowanie (intuicyjny, elastyczny panel analityczny),
  • skuteczną ochronę przed fraudami płatniczymi,
  • zapewnianie doskonałego, spójnego doświadczenia zakupowego w kanałach online, mobile i offline (przejrzyste API, przyjazne SDK dla deweloperów)

Wyzwania, przed jakimi biznes staje w dobie ekonomii subskrypcji, ekonomii współdzielenia i stale rosnących oczekiwań konsumentów wymagają wprowadzania przez firmy rozwiązań zorientowanych na maksymalizację efektywności – wyjaśnia Michał Jędraszak, Chief Operating Officer, Straal. Tak, jak autonomiczny samochód musi być w stanie bezpiecznie pokonać nawet najbardziej skomplikowaną trasę w gęstym ruchu ulicznym, tak nowoczesna bramka płatnicza musi automatycznie dbać o ściągalność należności, chronić firmę przed oszustami, realnie przyczyniać się do zwiększania jej skuteczności biznesowej. Straal jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego handlu w Polsce i na całym świecie – dodaje Michał Jędraszak.

Zarówno firmy z obszaru tradycyjnie rozumianego e-commerce, jak i podmioty zwyczajowo uważane za „niekompatybilne” z handlem online coraz częściej decydują się dziś na operowanie w modelu subskrypcyjnym i automatyczne pobieranie płatności od swoich klientów. Rozwiązania oferowane przez Straal mają za zadanie pomóc im odnieść maksymalne korzyści z działania w takim trybie. Ekonomię subskrypcji w percepcji polskich konsumentów opisano szeroko w raporcie pt. „Subskrypcje PL”, który firma Straal opublikowała podczas dzisiejszej konferencji prasowej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij