The Digitals (grupa S/F) przygotował digitalową odsłonę kampanii Pracuj.pl

The Digitals (grupa S/F) przygotował digitalową odsłonę kampanii Pracuj.pl

The Digitals (grupa S/F) przygotował digitalową odsłonę kampanii Pracuj.pl „Szef i Reszta” W ramach prowadzonych działań poza kampanią dislay i komunikacją w mediach społecznościowych zostały przygotowane dedykowane spoty dla dziewięciu twórców internetowych.

Szef znany ze spotów telewizyjnych w serii porad podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat sposobu prowadzenia biznesu z grupą popularnych twórców internetowych z pogranicza świata biznesowego (jak np. Michał Sadowski, Artur Kurasiński, Michał Górecki, Areta Szpura czy Junior Brand Manager). Zaś na Facebooku użytkownicy będą mogli odnalezć treści humorystyczne treści motywacyjne od Szefa zwane „Szefotywatorami”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W kanałach społecznościowych Pracuj.pl pojawi się zaś druga odsłona internetowego serialu „Szef i Reszta” przygotowanego przez Scholz & Friends Warszawa wspólnie z The Digitals oraz .

The Digitals jest częścią grupy S/F, w skład której oprócz The Digitals wchodzą agencja fullservice Scholz & Friends Warszawa i agencja aktywacyjno-eventowa EMLAB.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij