Firma Przyjazna Klientowi to tytuł nadawany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie wyników niezależnych badań konsumentów. Za pomocą specjalnej ankiety badane są doświadczenia klientów w takich obszarach jak zadowolenie ze współpracy, jakość obsługi oraz skłonności klientów do rekomendacji firmy.
O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85% oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu. Rezultat Pramerica Życie wyniósł 90%.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Czujemy się wyjątkowo docenieni, nie tylko przyznaniem prestiżowego godła Firmy Przyjaznej Klientowi, ale przede wszystkim tak wysokimi ocenami naszych Klientów, ich lojalnością i zadowoleniem ze współpracy z nami. W ramach prowadzonych ankiet otrzymaliśmy wiele ciepłych komentarzy, a także konstruktywne informacje zwrotne, które posłużą nam do dalszych usprawnień i stałego doskonalenia jakości obsługi. Za wszystkie głosy serdecznie dziękujemy” – komentuje Robert Gowin, Członek Zarządu Pramerica Życie.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na 12 miesięcy. Program istnieje na polskim rynku ponad 10 lat.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024