Firma Przyjazna Klientowi to tytuł nadawany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie wyników niezależnych badań konsumentów. Za pomocą specjalnej ankiety badane są doświadczenia klientów w takich obszarach jak zadowolenie ze współpracy, jakość obsługi oraz skłonności klientów do rekomendacji firmy.
O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85% oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu. Rezultat Pramerica Życie wyniósł 90%.
Zobacz również
„Czujemy się wyjątkowo docenieni, nie tylko przyznaniem prestiżowego godła Firmy Przyjaznej Klientowi, ale przede wszystkim tak wysokimi ocenami naszych Klientów, ich lojalnością i zadowoleniem ze współpracy z nami. W ramach prowadzonych ankiet otrzymaliśmy wiele ciepłych komentarzy, a także konstruktywne informacje zwrotne, które posłużą nam do dalszych usprawnień i stałego doskonalenia jakości obsługi. Za wszystkie głosy serdecznie dziękujemy” – komentuje Robert Gowin, Członek Zarządu Pramerica Życie.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na 12 miesięcy. Program istnieje na polskim rynku ponad 10 lat.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]