Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Artegence rozpoczyna współpracę marketingową z Oriflame

Marka Oriflame wybrała Artegence do współpracy w obszarze marketingu na 2018 rok. Zakres wspólnych działań będzie dotyczyć m.in. wsparcia kreatywnego oraz szeroko pojętych projektów digitalowych.
O autorze
1 min czytania 2017-10-25

Działania Artegence dla Oriflame rozpoczną się już na początku listopada 2017.

W działaniach marketingowych, planowanych na 2018 rok, stawiamy bardzo mocno na rozwój w obszarze digital, szczególnie, że właśnie świętujemy przełomowy dla Oriflame moment. 23 października uruchomiliśmy możliwość zamawiania naszych produktów w sklepie online dla osób, które nie są Klubowiczami Oriflame. To dla naszej firmy nowy, piękny rozdział. Jesteśmy pewni, że Artegence, jako agencja kreatywna z dużym doświadczeniem w obszarze digital, pomoże nam osiągnąć sukces komunikacyjny na tej nowej ścieżce! – komentuje Zuzanna Bogusławska, Online Projects & Social Media Specialist w Oriflame.

Cieszę się z naszego zaangażowania w sektor beauty i rozpoczęcia współpracy z Oriflame, które od lat umiejętnie propaguje biznesowe podejście do piękna. Mamy świetny zespół kreatywny, doświadczenie w pracy dla marek kosmetycznych oraz Klienta, z którym się dobrze rozumiemy. Liczę na to, że będziemy wspólnie tworzyć piękną komunikację – komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj