Artegence rozpoczyna współpracę marketingową z Oriflame

Artegence rozpoczyna współpracę marketingową z Oriflame

Marka Oriflame wybrała Artegence do współpracy w obszarze marketingu na 2018 rok. Zakres wspólnych działań będzie dotyczyć m.in. wsparcia kreatywnego oraz szeroko pojętych projektów digitalowych.

Działania Artegence dla Oriflame rozpoczną się już na początku listopada 2017.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W działaniach marketingowych, planowanych na 2018 rok, stawiamy bardzo mocno na rozwój w obszarze digital, szczególnie, że właśnie świętujemy przełomowy dla Oriflame moment. 23 października uruchomiliśmy możliwość zamawiania naszych produktów w sklepie online dla osób, które nie są Klubowiczami Oriflame. To dla naszej firmy nowy, piękny rozdział. Jesteśmy pewni, że Artegence, jako agencja kreatywna z dużym doświadczeniem w obszarze digital, pomoże nam osiągnąć sukces komunikacyjny na tej nowej ścieżce! – komentuje Zuzanna Bogusławska, Online Projects & Social Media Specialist w Oriflame.

Cieszę się z naszego zaangażowania w sektor beauty i rozpoczęcia współpracy z Oriflame, które od lat umiejętnie propaguje biznesowe podejście do piękna. Mamy świetny zespół kreatywny, doświadczenie w pracy dla marek kosmetycznych oraz Klienta, z którym się dobrze rozumiemy. Liczę na to, że będziemy wspólnie tworzyć piękną komunikację – komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij